خبرگزاری پرسپولیس : در هفته یازدهم لیگ برتر فردا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میهمان سایپا کرج است.

دیدار دو تیم همیشه یکی از جذاب ترین بازی های لیگ بوده، به طوری که تاکنون 82 گل در 33 بازی دو تیم رد و بدل شده است که میانگین 2/5 گل در هر بازی نشان دهنده بازی پرگل بین دو تیم است.

پرسپولیس و سایپا فردا برای سی و چهارمین بار در تاریخ خود مقابل هم قرار می گیرند.  دو تیم برای اولین بار در سال 72 و در سوپر جام باشگاه های تهران به دیدار هم رفتند که آن بازی به تساوی 1-1 انجامید.

تمام بازی های بعدی دو تیم در چارچوب لیگ بوده و در 33 بازی انجام شده تاکنون، پرسپولیس 17 برد و 12 تساوی مقابل سایپا بدست آورده و 4 بار نیز مغلوب این تیم شده است. پرسپولیس در 33 بازی مقابل سایپا 47 گل زده و در مقابل 35 گل نیز دریافت کرده است.

    بهترین برد پرسپولیس مقابل سایپا پیروزی 4-2 در دور برگشت اولین دوره لیگ برتر بود. در 33 بازی دو تیم، فقط در 3 بازی گلی به ثمر نرسیده است.

 

 پرسپولیس – سایپا؛ ملاقات دوستان قدیمی

 پرسپولیس و سایپا فردا در حالی باهم روبرو می شوند که بسیاری از بازیکنان دو تیم سابقه بازی با پیراهن تیم مقابل را نیز دارند.

دو تیم در طول سالیان گذشته بازیکنان مشترک زیادی داشته اند. در ترکیب تیم فعلی پرسپولیس 4 بازیکن سابقه بازی برای سایپا در ادوار گذشته لیگ برتر را دارند: کریم انصاری فرد، سید جلال حسینی، سامان آقازمانی و جواد کاظمیان. انصاری فرد و کاظمیان در بازی های سایپا مقابل پرسپولیس دو بار موفق به گلزنی شده بودند.

و اما در تیم سایپا نیز ابراهیم صادقی کاپیتان این تیم سابقه حضور در امیدها و بزرگسالان پرسپولیس را دارد. رحمان احمدی دروازه بان فعلی تیم سایپا در فصل 89 برای پرسپولیس بازی می کرد و ابراهیم شکوری نیز در ابتدای این فصل از پرسپولیس راهی تیم نارنجی پوشان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)