مرجع خبری پرسپولیس : 48 ساعت از زمانی می گذرد که هواداران پرسپوليس حسين بادامكي را آماج شديدترين حملات خود قرار دادند. اما انگار آن تیمی که قرار بود امسال حاشیه نداشته باشد چندان هم بی حاشیه نیست. لابد آن بازيكني كه با دست به تماشاگران علامت داد و آتش به خرمن عصبانيت مردم انداخت، قرار بوده پایان دهنده حاشیه ها لقب بگیرد.
2) پرسپوليسي‌ها، در فاصله 16 روز تا داربي پايتخت حال و روز خوشي ندارند. پيروزي از كف در تهران از جمله مشكلاتي است كه سرخپوشان در آستانه سه بازي دشوار متوالي با راه‌آهن، پيكان و استقلال، با آنها دست و پنجه نرم مي‌كنند. وقوع اين وضع اما، آن چيزي نبود كه نشود پيش‌بيني‌اش كرد. خشت اول اين پرسپوليس، از همان ابتدا كج گذاشته شد و حالا كژي اين بناي آشفته، نمي‌تواند موجب تعجب و شگفتي باشد.

3) از عباس انصاري‌فرد مي‌پرسيم ريشه ناهمگوني كادر فني پرسپوليس با ستاره‌هايي مثل شيث رضايي، آرفي و مهدي شيري كه روي نيمكت بي‌اثر و بلااستفاده تلف مي‌شوند را چه مي‌بينند؟ آيا غير از اين است كه تعلل آقايان در استخدام سرمربي جديد در كنار جذب بازيكن بدون اعمال نظر كادر فني و با ابتكار خودشان، باعث به وجود آمدن وضع امروز شده است؟ آن روزها كه مربي تازه وارد زبان استارهايي كه با نرخ‌ گزاف خريداري شده‌اند را نمي‌فهمند و البته بعد از بي‌اعتنايي به آنها، ابزار كافي و مورد اعتماد خود را هم براي پيشبرد اهدافش در اختيار ندارد. اين، حال و روز تاثربار امروز پرسپوليس است.
4) در انتهاي آخرين توقف سرخپوشان در ليگ جديد، ياد گفت‌وگوي مفصل انصاري‌فرد با يك روزنامه دولتي افتاديم؛ همان كه طي آن مديرعامل پرسپوليس با قاطعيت همه نتايج تميش در فصل جديد را پذيرفت و اعلام كرد كه مسوول كاميابي يا ناكامي قرمزها در طول اين فصل، كسي غير از او نخواهد بود. نمي‌دانيم وی هنوز سر حرفش هست يا نه، اما احتمالا موقع ايراد آن سخنان پرشور و حرارت، نمي‌توانسته گمان ببرد تيم او به همين زودي در بن‌بست مشكلات پيش آمده اسير شود. معضلات امروز پرسپوليس، حاصل اشتباهات ديروز است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)