مسئولان باشگاه تراکتورسازی درحالی با سرمربی تیم نفت تهران برای هدایت این تیم در فصل آینده مذاکره کرده‌اند که این مربی قرار است تا ظهر امروز شنبه پاسخ نهایی خود را به این پیشنهاد ارائه کند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی پیش از آغاز دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تا آستانه امضای قرارداد با منصور ابراهیم‌زاده پیش رفتند اما این مربی اصفهانی به دلیل مسائل شخصی و مشکلات خانوادگی که داشت، در نهایت تیم نفت تهران را برای مربیگری انتخاب کرد.

پس از آنکه تونی اولیویرا در مسابقات این فصل لیگ برتر نتوانست تیم تراکتورسازی را به جام برساند و این تیم با کسب نتایجی ضعیف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، مسئولان تراکتورسازی وی را برکنار و هدایت این تیم را در دوهفته پایانی لیگ به حسن آذری، سرپرست این تیم سپردند. البته به فاصله کمی از این تغییر در کادر فنی، محمدحسین جعفری نیز از مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی استعفا داد تا حمید زینی‌زاده، سرپرست این باشگاه تبریزی لقب بگیرد.

در حال حاضر مسئولان تراکتورسازی که تجربه خوبی از همکاری با اولیویرا بدست نیاورده‌اند، به دنبال آن هستند که در اولویت نخست از یک مربی ایرانی به عنوان نفر نخست نیمکت خود استفاده کنند و اگر در این خصوص با گزینه مناسبی به توافق نهایی نرسند، از مربی خارجی استفاده کنند که کارنامه و شناخت خوبی در فوتبال ایران داشته باشد. به همین منظور آنها در حال حاضر یک کزینه ایرانی و یک گزینه خارجی را به طور جدی مد نظر دارند.

حمید زینی‌زاده، در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: "ما با منصور ابراهیم‌زاده برای هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل آینده مذاکراتی داشته‌ایم و قرار است وی امروز پاسخ نهایی خود را به ما بدهد، ضمن اینکه زلاتکو کرانچار نیز گزینه دیگر مد نظر ما است".

سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز در همین خصوص افزود: "در صورتی‌که حضور این دو مربی بر روی نیمکت تراکتورسازی به طور قطعی منتفی شود، ما از گزینه‌های بومی برای هدایت تیم تراکتورسازی استفاده خواهیم کرد"

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)