پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، درخشش کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در حالی به پایان رسید که ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان مرزهای تازه‌ای از خودباوری و توانمندی را تعریف کردند و با درخشش خیره کننده خود، دل‌ها را غرق سرور و غرور نمودند و ذهن‌ها را به خود مشغول ساختند.

رکوردشکنی معلولان و جانبازان کشورمان با کسب ۵۱ مدال طلا و در مجموع ۱۳۶ مدال رنگارنگ، افتخار و اعتباری برای ورزش ایران شد که با کلام نمی‌توان سپاس و قدردانی آن را به جای آورد.

قهرمانانی که همه ما را به چالشی سخت از توانمندی‌ها فرا می‌خوانند. چالشی برای ما که به ظاهر از ناتوانی و کم توانی رنج نمی‌بریم، اما برابر توانمندی‌های بی‌بدیل و روحیه عالی آنها، سر تعظیم فرود می‌آوریم.

ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان با کسب مدال‌های رنگارنگ به ویژه طلا در ورزش‌های انفرادی و گروهی الگویی برای تمام جامعه ورزش ایران خواهند بود. از والیبال و گلبال گرفته تا بسکتبال با ویلچر که با اقتدار تا فینال رفت و در فینال طلای ۵۱ ام را تقدیم ایران کرد. اینگونه بود که فقط در فاصله دو مدال طلا با تیم دوم آسیا، کره جنوبی قرار گرفتیم.

شیرزنان و شیرمردان ایرانی دوش به دوش یکدیگر برای ایران افتخار خلق کردند. از ساره جوانمردی پرچمدار کاروان ایران که با مدال‌های طلا درخشید تا اعجوبه‌ای چون شاهین ایزدیار که کسب مدال طلا را ۶ تایی کرد و چشم آسیا را به خود خیره نمود.

از سیامند رحمان قوی‌ترین مرد رقابت‌ها که باید منتظر اوج هنرنمایی او در توکیو ۲۰۲۰ باشیم تا تک تک ورزشکاران این کاروان که قبل از هر چیز با غلبه بر مشکلات جسمی و حرکتی خود، شایسته مدال طلا هستند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این افتخار ارزشمند را به این قهرمانان، ملت شریف ایران و اهالی ورزش تبریک می‌گوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)