در حالی که از مدت ها پیش استقلالی ها دست به تبلیغات در خصوص برگزاری بازی با تیم پرافتخار دیناموکیف اکراین زده بودند این تیم برابر استقلال به بازیکنان اصلی خود بازی نداد!

تیم استقلال امشب برابر تیم دوم دیناموکیف اکراین بازی کرد و با نتیجه  دو بر یک به پیروزی رسید.

سرمربی تیم دیناموکیف اولگ بولوخین نامدار است. این تیم با 13 قهرمانی، پرافتخارترین تیم اوکراین هم به حساب می‌آید اما در بازی امشب برابر استقلال ایران، از ترکیبی بهره برد که تفاوت‌های فراوانی نسبت به بازی دوستانه قبلی برابر اسپارتاک موسکو داشت.

در ترکیب دیناموکیف در بازی امشب، هیچ کدام از بازیکنانی که به صورت ثابت در دیدار برابر اسپارتاک موسکو حضور داشتند، به میدان نرفتند و تنها یه هرن ماکارنکو، آندری، رومن و آنتم که جزو بازیکنان نیمکت‌نشین در دیدار هفتم جولای به حساب می‌آمدند، در دیدار برابر استقلالی ها به میدان رفتند.

در ترکیب تیم دینامو کیف این بازیکنان حضور داشتند: بوشان هروهیی، ریژوک دمیترو، رادولف، اوکساندر، یه هرن ماکارنکو، آییلا، آندری، رومن، ویتالی، آنتم و مارکو روبن.

در میان این بازیکنان تنها نام دروازه بان دینامو- که البته در سایت باشگاه دینامو پیراهنش بی شماره است- و یه هرن ماکارنکو در فهرست بازیکنان اصلی این تیم دیده می شود.

سرهی دانکوفسکی این بازی را داوری کرد.

لیگ اوکراین چهار روز دیگر آغاز می شود و بازی برابر استقلال، آخرین مرحله از آمادگی دینموکیف پیش از شروع لیگ است.

 

 امیر قلعه نویی در بازی دوستانه مهم تیمش با دینامو کیف ، علیرضا نیکبخت واحدی را به عنوان کاپیتان به زمین فرستاد. در شرایطی که استقلالی ها 3 بازیکن باسابقه تیم شان یعنی پژمان منتظری ، مهدی رحمتی و فرهاد مجیدی را در کنار احمد جمشیدیان روی نیمکت گذاشته است ، با ترکیب حسین حسینی ، حنیف عمران زاده ، امیرحسین صادقی ، هاشم بیک زاده ، علیرضا نیکبخت ، پژمان نوری ، گوران لاوره ، سیاوش اکبرپور ، محمد مهدی نظری ، محمد قاضی و آرش برهانی به زمین فرستاده است.

 

نیکبخت که از سال 1378 به استقلال آمد ، در سال 1385 به پرسپولیس رفت . بازگشت او به استقلال جو خاصی را به این تیم حاکم کرد اما به نظر می رسد امیر قلعه نویی برای برگرداندن روحیه به بازیکنش او را کاپیتان کرده است. آن هم در حضور قدیمی هایی مثل برهانی و صادقی که فصل قبل داعیه کاپیتانی تیم را داشته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)