مرجع خبری پرسپولیس : پس از تغییر و تحولات تیم فوتبال پرسپولیس موجی از دل نوشته های هواداران به سوی سایت سرایز شد. با وجود اینکه در گذشته وسواس زیادی در انتشار تحلیل ها و مقالات داشتیم به منظور احترام به ذوق هواداران تصمیم گرفتیم بخشی به نام تحلیل های هواداران راه اندازی کرده و مطالبی که شرایط و استانداردهای لازم را داشته باشد منتشر کنیم. اولین تحلیل از این مجموعه را در ادامه مرور می کنید:

جناب آقای مصطفی دنیزلی ،   باسلام و خیرمقدم

این روزها حالمان اصلاً خوب نیست، تیممان نه نتیجه می گیرد نه زیبا بازی می کند و بدتر از این اینکه 4 بازی پشت سرهم به استقلال باختیم و این مسایل باعث شد تا برای اولین بار در یک نظرسنجی تلوزیونی نیز درصد طرفداران استقلال بیشتر از پرسپولیس شوند. امروز در خبرها شنیدم که امشب برای عقد قرارداد به تهران میایی و من از شنیدن این خبر بی نهایت خوشحال شدم و به آینده تیممان امیدوار.

آقا مصطفی!

شما تنها سرمربی پرسپولیس بودید که در طول مربی گری اش در این تیم من تمامی بازیهای لیگ و حذفی اش را به طور کامل تماشا کردم و حتی یک بازی این تیم را از دست ندادم، برای تماشای بازیهایش یا به استادیوم می رفتم یا از طریق تلوزیون تماشا می کردم و از این که نود دقیقه فوتبال زیبایی تماشا می کردم لذت می بردم . پس از رفتنت از ایران، دیگر به استادیوم نرفتم، یا بازیهای فوتبال را تماشا نمی کردم و یا اگر تماشا می کردم حسرت فوتبال زیبای آن دوران را می خوردم. و بارها به دوستانم  می گفتم اگر دنیزلی به ایران بیاید و حتی سرمربی استقلال هم باشد من برای دیدن بازیهای استقلال به استادیوم خواهم رفت.

آقا مصطفی!

دلم می خواهد یک گوشه ای از خاطرات آن دوران را با هم مرور کنیم. شما هم مثل ما آن بازیهای زیبای پرسپولیس را به یاد دارید؟ یادتان هست در هربازی چقدر فرصت گل داشتیم سه چهار تا می زدیم و ده، پانزده فرصت صددرصد گل را از دست می دادیم؟ یادتان هست  مهرزاد معدنچی و سایر بازیکنان از جلوی دروازه توپ را به بیرون می زدند؟  یادتان هست استقلال را دور رفت بردیم و دور برگشت در هیجده قدم حریف خیمه زده بودیم و دروازبانشان وحیدطالب لو بخاطر اینکه یک تنه جلوی حملات پرسپولیس ایستاده بود، بهترین بازیکن میدان شد؟ یادتان هست بازیکن نداشتیم و کریم باقری هم مصدوم شد و چون کسی نبود که در دفاع بازی کند شما پژمان نوری را دفاع آخر گذاشتید؟ یادتان هست حمید استیلی به شما ایراد می گرفت و می گفت با بازیکنان با ادبیات خوبی صحبت نمی کنی یا در تمرین ها روی ضربات ایستگاهی کار نمی کنی و… و تو گفتی حمید آدم خوبی است ولی من بعد از این نمی خواهم دیگر با ایشان کار کنم و وقتی استیلی را کنار گذاشتی 6 بازی را پشت سرهم بردیم و اگر سایپا بازی آخر را می باخت ما قهرمان می شدیم. فینال جام حذفی یادتان هست چند دقیقه ای بیشتر به قهرمانی ما نمانده بود که آن اتفاقها افتاد و در پایان هم حتی یک نفر علیه شما شعار نداد؟ یادتان هست که بعضی ها به لبخند شما ایراد می گرفتند و می گفتند وقتی در جام حذفی به سپاهان باختیم چرا شما لبخند می زدید؟

آقا مصطفی!

در پایان می خواهم این را بگویم که آن بازیهای زیبای پرسپولیس با سرمربیگری شما هیچ وقت از ذهن طرفداران این تیم پاک نخواهد شد و به این خاطر است که در یک نظرسنجی که مربیان بزرگی چون اریکسون و دونادونی هم هستند 71 درصد از طرفداران شما را انتخاب می کنند و مطمئن هستیم که با آمدنت دوباره طرفداران پرسپولیس با این تیم آشتی خواهند کرد. دوباره استادیوم آزادی مملو از تماشاگر خواهد شد. دوباره فرصت های صددرصد گل زنی نه یکی دوتا بلکه دورقمی خواهیم داشت و دوباره هر وقت کارشناسان بخواهند در مورد فوتبال زیبا بحث بکنند قطعاً از پرسپولیس و شما مثال خواهند زد.

و در پایان نیز جا دارد از سردار رویانیان به خاطر احترام گذاشتن به نتایج نظرسنجی و خواست طرفداران پرسپولیس در رابطه با انتخاب سرمربیگری پرسپولیس نهایت تشکر را داشته باشیم.

سید مرتضی موسوی

یکی از میلیونها طرفدار تیم محبوب پرسپولیس 2/10/1390

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)