پرسپولیس نیوز: دو رسانه سوئدی و فرانسوی دستاوردهای ملی‌پوش ایرانی تیم آمیا در فصل جاری لوشامپیونه را موفقیتی بزرگ توصیف کردند.

روزنامه سوئدی آفتون بلادت در مطلبی با عنوان «موفقیت جدید سامان قدوس» درباره پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم آمیا برابر رن نوشته است: ملی‌پوش ایرانی با دو پاس گل در بازی برابر رن باعث پیروزی تیمش شد و موفقیتی جدید را ثبت کرد. سامان قدوس که با ناراحتی‌های بسیاری پیش از ترک فوتبال سوئد و باشگاه اوسترشوندس مواجه شده بود برای رسیدن به موفقیت در لیگ فرانسه زمانی طولانی پیشِ رو نداشت.

در ادامه این مطلب رسانه سوئدی آمده است: سامان قدوس پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تیم اوسترشوندس بازگشت و سپس در انتقالی خاص راهی تیم آمیای فرانسه شد. او در نخستین بازی خود در لوشامپیونه یک گل به ثمر رساند و در پیروزی ۲ بر یک شب گذشته آمیا برابر رن نیز دو پاس گل داد. قدوس در هفت بازی اخیرش در لیگ دسته اول فرانسه دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

سایت فرانسوی مادین فوت نیز درباره بازی درخشان سامان قدوس برابر رن خاطر نشان کرده است: بازیکن ایرانی با دو پاس گل تکنیک خود را برابر رن به نمایش گذاشت. او که تابستان سال جاری میلادی به تیم آمیا پیوست، بازیکن بسیار مناسبی است و مشکلات زیادی را برای خط دفاعی تیم رن در بازی شب گذشته ایجاد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)