شنبه 22 فروردین (13:53)
مرجع خبری پرسپولیس: اگر از كلمه “معجزه” استفاده كنيم زيادى شلوغش كرده ايم اما حقيقت اينجاست كه “چهره” پرسپوليس سال 88 غير از نيكبخت كس ديگرى نمى تواند باشد.
نه على كريمى جادوگر، نه توره دوباره احيا شده و نه كريم باقرى در حال برگشت به روزهاى خوب فصل. سيماى پرسپوليس فعلى را مى توان به سيماى شماره دهش تشبيه كرد درست مثل سيماى استقلال كه به شماره دهش سياوش اكبرپور شباهت هاى بى شمارى دارد. استقلال همانقدر عصبى است كه سياوش اكبرپور و پرسپوليس همانقدر سيماى دوگانه دارد كه نيكبخت.

پرسپوليس و نيكبخت هر ،2 سالى پرحاشيه را سپرى كردند. هر 2 در ذات با حاشيه زندگى مى كنند. در فصل اخير هر 2 از نظر نحوه نتيجه گرفتن مثل هم بوده اند گاهى در اوج و گاهى در قعر! اين 2 در يك چيز ديگر هم به هم شباهتى آشكار دارند و آن اشتياق بيش از حد براى درخشيدن در بازى هاى آسيايى است. هر 2 با آغاز ليگ قهرمانان گويى انگار جان گرفته اند. نيكبخت- كه بيش از اين هم برايش نوشته بوديم كه با قبل فرق دارد – در بازى با الغرافه گلى زد كه دقيقاً نشان از همين روند داشت. حمله كردن به دروازه حريف تا لحظه آخر و حتى ربودن توپ از مقابل پاهاى توره و به ثمر رساندن آن، پرسپوليس را به ياد آورد كه پس از يك فصل نمايش نامطلوب و تغييرات پياپى در كادرفنى و مديريتى و در يك كلام پس از يك فصل سردرگمى، حالا دوباره فرصتى براى درخشش پيدا كرده و از همين رو در راه حفظ اين موقعيت عملكردى كاملاً شتابزده دارد. آنقدر شتابزده كه حتى بازيكن آن توپ را از پاى بازيكن ديگر مى ربايد تا دروازه را باز كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)