مرجع خبری پرسپولیس : بازي خوب او در نتايج ضعيف پرسپوليس خيلي به چشم نمي‌آمد اما همان موقع آنهايي هم كه با دقت بيشتري فوتبال را دنبال مي‌كردند به كيفيت بازي حسين بادامكي اعتقاد داشتند.

 

او ثابت كرد كه برخلاف ادعاي خيلي‌ها، فوتبال او زير سايه علي كريمي قرار نداشته و اگر خوب بازي كند فوتبالش به چشم مي‌آيد. بادامكي روز دربي هم خوب بود به‌طوري‌كه تعويضش انتقادهاي زيادي را از استيلي در پي داشت اما هافبك پرسپوليس بازي به بازي بهتر شد و مقابل صبا فوتبالي را به نمايش گذاشت كه بسيار متفاوت بود.

جنگندگي و سماجت او براي كنترل توپ، دوندگي بيش از حد و شركت در كارهاي دفاعي در بازي با شاگردان ويسي بسيار به چشم آمد. هر زمان پرسپوليس صاحب ضربه كرنر يا ايستگاهي مي‌شد، بادامكي به خط وسط زمين مي‌آمد تا اسلامي (مهاجم حريف) را مهار كند.

 

حتي قبل از گل دوم هم وقتي با تلاش زياد توپ را از ميان 3-2 بازيكن صبا به گوشه زمين برد و يك كرنر گرفت نشان داد كه چقدر برايش پيروز شدن اهميت دارد. قطعا بادامكي با همين روند از چشمان كارلوس كروش دور نخواهد ماند. او اينقدر خوب بوده كه استيلي، كريمي، مازيار زارع، معمارزاده و ديگران لب به تشويقش گشودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)