شنبه 28 دی (17:27)

مرجع خبری پرسپولیس : نقدی بر نقد مغرضانه تورج عاطف در سایت پارس فوتبال .

بر هیچ کس پوشیده نیست که پیچیدگی ها و سختی های زندگی در قرن بیست و یکم موجب می شود انسان برای بدست آوردن یک لقمه نان (!) به هر کاری که شده دست بزند . قصد توهین و تضعیف و به قول امیر قلعه نوعی ترور شخصیت ندارم اما گله ای دارم از جناب آقای تورج عاطف که بی توجه به حرمت ها و توازن شخصیت ها با قلمش تخریب می کند دانسته یا نادانسته .

ابتدا بخوانید بخشی از مقاله تورج عاطف را در سایت مطبوعش :

بحران در پرسپولیس :

مي گو يند چرا در پرسپو ليس بحران وجو د دارد ؟ بر اي پاسخ گو ئي به اين سو ال لازم نيست مثنوي هفتاد مني بنويسيم بلكه كافي است تنها سخنان يكي از اعضاي هييت مدير ه باشگاه پرسپو ليس يعني فرخزادي و مدير عامل اين باشگاه عباس انصاري فرد را بشنويد تا متو جه شويد چرا اين تيم اين همه مشكل دارد فرخزادي در مو رد جنگ عابدزاد ه و در خشان مي گو يد:”بعد از اتفاقي كه بر اي عابدزاده افتاده دچار حالت خاصي شده كه زو د آشفته مي شو د و…”مي پر سيم آدمي كه از قو ل بسياري و از جمله اين عضو هييت مدره دچار مشكل زو د آشفتگي است مي تو اند در پست پر تنش مر بي درو ازه بانهاي پرسپو ليس باشد و يا امرو ز كمك مر بي افشين پيرو اني سر مربي اين تيم شود؟جواب به اين سو ال به طو ر حتم همان است كه در درو ن درو ازه پرسپو ليس با درخششهاي !! واعظي و حقيقي و مصدو ميت معمار زاده  شاهديم از سوي ديگر سخنان مدير عامل اين باشگاه در مهماني ناهار اين تيم جالب است كه در قسمتي از آن سخنراني  مي گو يد ” سسله مراتب بايد در باشگاه حفظ شو د ” اما در ادامه مي افزايد ” اين بازيكنان هستند كه مي تو انند مربي را حفظ كنند”آيا در هيچ كجاي دنيا مدير عامل اين گو نه سر مر بي مشغو ل به كار خو د را تحقير مي كند ؟چرا عاقل كند كار ي كه باز آرد پشيماني .

نقدی بر نقد غیر منصفانه تورج عاطف :

ایشان در حالی با قلمی که برای انجام رسالتی خاص و مقدس در اختیارش قرار گرفته خواسته یا ناخواسته شخصیت اسطوره ای را تخریب می کند که این روزها بسیاری از کارشناسان فوتبال از پیشرفت قابل توجه علیرضا حقیقی سنگربان جوان سرخهای پایتخت صحبت می کنند . بی اغراق حالا خیلی ها پیشاپیش حقیقی را در لباس تیم ملی فوتبال تصور می کنند و نوع دروازه بانی او را دروازه بان های بزرگ فوتبال جهان مقایسه می کنند . بر هیچ کس پوشیده نیست که پیشرفت شگفت انگیز حقیقی زیر نظر استادش عابدزاده که خود بی اغراق بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران بوده شکل گرفته است . از این گذشته ایشان در حالی بر صحبت های عضو هیات مدیره باشگاه مبنی بر مشکلات عصبی عابدزاده صحه می گذارد که عده ای از پیشکسوتان معلوم الحال ( اگر بشود نام پیشکسوت روی این دسته از افراد گذاشت ) از هیچ کوششی برای تخریب عابدزاده و پیروانی و حتی نام مقدس پرسپولیس دریغ نمی کنند تا شاید روزی خورشید از جهت غرب طلوع کند (!) و آقایان هم به نان و نوایی برسند در این برهوت فوتبال ایران . چه لقمه ای چرب تر از پرسپولیس می توانند پیدا کنند ؟

ایشان توقع دارند عابدزاده در مقابل این مسائل چه عکس العملی نشان دهد ؟ شما که در سلامت کامل روحی و عقلی هستید خود را جای عقاب بگذارید چه عکس العملی خواهید داشت ؟ وقتی با آبرو و شخصیتی که برای بدست آوردن ذره ذره اش استخوان خرد کرده اید بازی می شود باید با سلام و صلوات از آقایان تشکر کرد ؟ به فرض که چنین چیزی واقعا وجود داشته باشد و عابدزاده دچار مشکلات روحی و عصبی باشد . شما چگونه به خود اجازه می دهید یکی از بزرگترین اسطوره های فوتبال ایران را به همین راحتی تخریب کنید ؟ این قلمی که در دست ما و شماست بنا بر رسالتی به ما رسیده . خوب است خدا را هم در نظر بگیریم و هر چه به ذهن تراوش کرد روی کاغذ روان نکنیم .

انشالله که موجب پریشانی خاطر شما نشده باشم . دوست شما در مرجع خبری پرسپولیس – پویا نوایی

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)