خبرگزاری پرسپولیس : دو بازیکن پرسپولیس برای اینکه شانس بردن جایزه بازیکن سال آسیا را داشته باشند، باید در مراسم 9 آذر در کوالالامپور شرکت کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اسامی کاندیداهای بازیکن سال 2012 آسیا را اعلام کرد و نام علی کریمی و محسن بنگر دو بازیکن پرسپولیس نیز در لیست نهایی 5 نفره قرار دارد.

طبق قانون AFC نامزدهای این عنوان باید حتماً در مراسم شرکت داشته باشند تا بتوانند شانسی برای بردن جایزه داشته باشند.

به روال سال های گذشته این 5 نفر باید در مراسم اهدای جوایز حضور یابند و  نام برنده جایزه بازیکن سال نیز در همان مراسم اعلام می شود. مراسم اهدای جوایز بهترین سال 2012 آسیا روز  پنج شنبه 9 آذر ماه در هتل اورینتال کوالالامپور برگزار می شود.

اما مشکل اصلی برای حضور دو بازیکن پرسپولیس در این مراسم، زمان آن است. پرسپولیس روز چهارشنبه 8 آذر با ملوان دیدار می کند و دوشنبه 13 آذر نیز باید با تراکتورسازی روبرو شود.

در این وضعیت معلوم نیست که آیا ژوزه راضی به غیبت مدافع اصلی تیمش در بازی ملوان می شود یا نه. البته بنگر دو اخطاره است و شاید در بازی فردا 3 اخطاره شود و از بازی با ملوان محروم شود! اما علی کریمی به علت مصدومیت تا پایان نیم فصل اول نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند و مشکلی برای حضور در مراسم نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)