مرجع خبری پرسپولیس : جلسه خصوصى ابراهيم زاده با خبرنگاران اصفهانى

صبح روز گذشته در يك جلسه خصوصى سرمربى ذوب آهن و تعدادى از خبرنگاران اصفهانى نشستى با هم داشتند. بعد از مسائلى كه در كنفرانس مطبوعاتى بعد از بازى مقابل استيل آذين به وجود آمد و خبرنگاران اعلام كردند نشست خبرى بازى مقابل پرسپوليس را تحريم خواهند كرد، در اين جلسه سوءتفاهمات بين ابراهيم زاده و اصحاب رسانه اصفهان برطرف شد و خبرنگاران اصفهانى اعلام كردند مثل هميشه مقابل پرسپوليس حامى ذوب آهن خواهند بود.
**قانون ۱۰ درصد ورزشگاه براى تيم ميهمان اجرا مى شود؟
باشگاه ذوب آهن اصرار دارد قانون ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختيار هواداران تيم ميهمان اجرا كند. مسئولان اين باشگاه اعتقاد دارند ذوب آهن امسال به عنوان مدعى اصلى قهرمانى براى بازى هاى خانگى هواداران بسيارى را به ورزشگاه خواهد كشاند. از اين رو قصد دارند ۱۰ درصد ورزشگاه كه حدود ۲ هزار نفر مى شود را در اختيار حريفان قرار دهند. قرار است در جلسه اى كه صبح شنبه در شوراى تأمين استان برگزار مى شود در مورد اين طرح تصميم گيرى شود. گفتنى است با اين شرايط در ديدار ذوب آهن- پرسپوليس۱۰ درصد ورزشگاه در اختيار هواداران پرسپوليس قرار مى گيرد.
** نظم و انضباط سكوها دغدغه ذوب آهنى ها
ذوب آهنى ها براى ايجاد نظم و انضباط روى سكوها در بازى مقابل پرسپوليس، حدود ۱۰۰نفر از بين هواداران كه توسط باشگاه تأييد صلاحيت شده اند را با لباس متحدالشكل خاكسترى در سكوها قرار خواهند داد. تا به اين وسيله نظم و انضباط در ورزشگاه رعايت شود و اين هواداران مانع از اغتشاشات احتمالى شوند.
**ذوب آهن هوادارانش را به جمكران فرستاد

باشگاه ذوب آهن طى اقدامى از هواداران خود تقدير و تشكر كرد و حدود ۱۲۰ ليدر ذوب آهن و هواداران ثابت را با ۳ دستگاه اتوبوس راهى جمكران كرد.
100 دستگاه اتوبوس براى رفت و آمد هواداران
به دليل فاصله ۴۰ كيلومترى اصفهان تا ورزشگاه فولادشهر قرار است باشگاه براى راحتى رفت و آمد هواداران ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در اختيار اين افراد قرار دهد. بعد از بازى نيز اين اتوبوس ها هواداران را به صورت رايگان به اصفهان و مركز شهر بازمى گردانند.
** لباس سفيد جايزه دارد
قرار است پيش از شروع بازى ذوب آهن و پرسپوليس مقابل در ورزشگاه لباس هاى سفيد تيم بين هواداران توزيع شود. همچنين باشگاه اعلام كرده است هر كسى با لباس سفيد به ورزشگاه بيايد توسط باشگاه براى ورود به جايگاه هواداران بليت رايگان خواهد گرفت.
** دوشنبه ۵ دوچرخه و ۴۰ بيمه عمر قرعه كشى مى شود
براى بازى حساس ذوب آهن ۴ شركت، اسپانسرى هواداران تيم را پذيرفته اند و قرار است علاوه بر توزيع لباس، ۵ دوچرخه و ۴۰ بيمه عمر بعد از پايان بازى قرعه كشى شده و به هواداران اهدا شود.
** نصب ژنراتور براى پيشگيرى از قطع برق
در هفته چهارم ورزشگاه هاى تبريز و انزلى با مشكل قطعى برق مواجه شدند كه اين مشكل باعث از جريان افتادن بازى شد. مسئولان ورزشگاه فولادشهر جهت جلوگيرى از اين مسأله ۲ ژنراتور قوى در فولادشهر نصب كرد ه اند تا در صورت مشكل قطع برق، برگزارى بازى دچار خلل نشود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)