پرسپولیس نیوز: مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با حضور برانکو ایوانکوویچ و برنامه های مد نظر وی برای این تیم، فصل آینده هم مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر و آسیا خواهد بود.

رضا ترابیان در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم، افزود: پرسپولیس در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و باید از همه اعضای باشگاه تشکر کرد که توانستند یکی از با اقتدارترین قهرمانی ها را رقم بزنند.
وی ادامه داد: پرسپولیس با شرایط فعلی و استفاده از تجربیات سال گذشته می تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد. بازیکنان بسیار خوبی در تیم حضور دارند که با توانایی بالای برانکو توان حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم دارند.
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در فصل آینده نیز یادآور شد: در این که پرسپولیس در لیگ هجدهم هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود شکی ندارم اما سال آینده رقبای قهرمانی بسیار بیشتر خواهند شد و کار پرسپولیس دشوار می شود.
ترابیان همچنین به انتقادهای اخیر از برانکو اشاره کرد و گفت: معمولا زمانی که یک تیم خیلی خوب نتیجه می گیرد توقعات بالا می رود و کوچکترین مشکلی بیش از اندازه ناراحت کننده می شود.
ترابیان خاطرنشان کرد: قطعا برانکو مربی بدون اشتباهی نیست اما درصد اشتباه او نسبت به تمام مربیان لیگ بسیار کم بوده است. متاسفانه برخی انتقادهای مطرح شده به این مربی به هیچ وجه صحیح نبود و ما باید مدیون او باشیم.
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که به برانکو برای نیمکت نشین کردن برخی بازیکنان شد، گفت: این حق برانکو است که به چه افرادی بازی دهد. ما بیرون گود نشسته ایم و بی دلیل نظر می دهیم. بهتر است اجازه دهیم سرمربی تیم که پتانسیل خود را هم اثبات کرده در خصوص مسایل مهم تیم تصمیم گیری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)