پرسپولیس نیوز : مهدی ترابی، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که برای موفقیت در تیم پرسپولیس حرف‌های سرمربی فعلی‌اش، علی دایی را از یاد نخواهد برد.

مهدی ترابی درباره شرایط فعلی سایپا و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: خوشبختانه تیم ما از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد و بازی با صنعت نفت آبادان در جام حذفی را هم با برد پشت سر گذاشتیم. واقعاً بازی سختی بود. شکست دادن صنعت نفت در آبادان اصلاً کار راحتی نیست. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که برد مهمی به دست آوردیم و حالا باید تیم سایپا در مرحله بعدی با داماش روبه‌رو شود. امیدوارم سایپا این بازی را هم ببرد و به فینال برسد.

وی در خصوص درخشش خودش در این بازی و دو گلی که برابر صنعت نفت آبادان به ثمر رساند، تصریح کرد: خوشحالم که دو گل زدم. کیفیت خوب زمین چمن هم به من کمک کرد تا دو گل بزنم. مطمئناً اگر در زمین چمن ورزشگاه دستگردی این شوت‌ها را می‌زدم توپ به جای اینکه وارد دروازه شود، در آسمان به کلاغ‌ها برخورد می‌کرد!

ترابی که قرار است بعد از بازی با صنعت نفت در لیگ برتر، راهی پرسپولیس شود، در این خصوص خاطر نشان کرد: تمام تمرکز من روی بازی با صنعت نفت است و امیدوارم که آخرین بازی لیگ برتر را با برد پشت سر بگذاریم تا من هم با خاطره‌ای خوب سایپا را ترک کنم. من شش سال اینجا بودم و در باشگاه سایپا رشد کردم. باید از مجموعه باشگاه و آنهایی که به من کمک کردند، تشکر کنم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا راجع به اینکه علی دایی در مورد حضورش در پرسپولیس چه توصیه‌ای به او کرده است، اظهار داشت: وقتی پرسپولیس خواهان جذب من شد، علی آقا موافقت کرد و به من گفت که می‌توانم در پرسپولیس پیشرفت کنم. او حرف‌هایی زد که قطعاً به دردم می‌خورد. برای موفقیت در پرسپولیس، حرف‌های دایی را از یاد نمی‌برم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)