پرسپولیس نیوز: هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که امروز موفق به گلزنی شدم و سربلند از زمین بیرون رفتیم اما هنوز در زدن ضربات آخر ضعف داریم.

مهدی ترابی بعد از صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در خصوص مسابقه امروز تیمش گفت: در پرسپولیس وقتی تیم می‌برد همه خوب هستند و وقتی می‌بازیم مسلما همه بد خواهند بود. امروز بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ولی من معتقدم در زدن ضربه‌های آخر ضعف داریم و ان‌شاءالله این موضوع حل شود.

وی افزود: امروز بازی سختی داشتیم و می‌دانستیم نفت آبادان تیم بسیار خوبی است. از اینکه به مرحله بعد صعود کردیم خوشحال هستم.

ترابی در خصوص گلی که به ثمر رساند، گفت: خوشحالم که این بار ضربه‌ام به تیر دروازه نخورد و امیدوارم در بازی‌های بعد بهتر عمل کنم.

هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه امسال تاثیر گذارترین بازیکن پرسپولیس بوده است و روی اکثر گل‌های این تیم نقش داشته است،‌ گفت: وقتی تیم خوب باشد شاید ما بیشتر به چشم بیاییم. مطمئنا بازیکنان خط عقب تا خط حمله خوب کار می‌کنند که تیم برنده می‌شود. خیلی خوشحالم که امروز موفق شدم گل بزنم و سربلند از زمین خارج شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)