پرسپولیس نیوز: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که عدم استفاده از فرصت‌ها باعث ناکامی این تیم در هفته های اخیر شده است.

مهدی ترابی درباره عملکرد ضعیف سایپا در هفته‌های اخیر و گرفتن سه امتیاز از پنج بازی گفت: خودمان هم بابت این نتایج ناراحت هستیم و می‌خواهیم هرچه سریع‌تر جبران کنیم. تیم ما خوب بازی می‌کند و در ایجاد موقعیت گل هم شرایط خوبی داریم، اما مهم‌ترین موضوع این است که از فرصت‌ها استفاده نمی‌کنیم و سایپا بابت از دست دادن موقعیت‌های گل ضربه خورده است.

وی ادامه داد: ما باید این شرایط را تغییر بدهیم و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. مطمئنم در بازی‌های آینده این نتایج را جبران خواهیم کرد، چون تیم ما از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی است و پتانسیل این را داریم که نتایج خوبی بگیریم و خیلی زود خودمان را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ دارد، گفت: به نظرم پرسپولیس تیم خوبی دارد و فعلاً شانس اول قهرمانی است. آنها اسکلت اصلی‌شان را حفظ کرده‌اند و چند بازیکن خوب هم به خدمت گرفته‌اند. استقلال هم بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند بالا بیاید. امیدوارم که سایپا هم نتایج خوبی بگیرد.

ترابی در مورد دو بازی دوستانه تیم ملی برابر توگو و روسیه اظهار داشت: این دو بازی محک خوبی برای بازیکنان تیم ملی بود. مطمئناً ما برای اینکه در جام جهانی موفق باشیم نیاز به بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های باکیفیت داریم و امیدوارم در این زمینه مورد حمایت قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌تواند در جام جهانی از گروهش صعود کند، خاطر نشان کرد:‌ صعود به مرحله حذفی غیرممکن نیست، ولی مهم این است که تیم ملی به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد. امیدوارم که در جام جهانی با قرعه مناسبی روبه‌رو شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)