او همین سه ماه قبل به خاطر پرخوری روانه بیمارستان شده بود !

مرجع خبری پرسپولیس : «عادت ندارم درباره زندگی خصوصی مردم حرفی بزنم.» حشمت مهاجرانی این جمله را می‌گوید و از ارائه نظری درباره زلاتکو کرانچار، سرمربی جدید پرسپولیس طفره می‌رود.

درحالی که قرار بود سرمربی جدید و 53 ساله پرسپولیس بامداد امروز به تهران بیاید، پیش از رسیدن او اخباری که درباره کرانچار در سایت‌های خبری مختلف اروپا وجود دارد و گفته‌های بازیکنان ایرانی که در دوساله گذشته سابقه همکاری با این مربی را داشته‌اند باعث شده تا ابهام درباره عقد قرارداد نهایی با این مربی قوت بگیرد.

پرسپولیس که پس از ماه‌ها تلاش برای کشاندن مربی خارجی سرشناس به ایران سرانجام توانست زلاتکو کرانچار، سرمربی پیشین تیم ملی کرواسی و بازیکن افسانه‌ای تیم ملی کرواسی و راپیدوین اتریش را متقاعد برای امضای قراردادی 2 ساله کند، حالا به دلیل سابقه اخلاقی این مربی صاحب کارنامه موفق فنی دچار دردسر شده است.

عباس انصاری فرد البته این قرارداد را قطعی می‌داند و معتقد است مرد کروات با کارنامه‌ای که دارد می‌تواند مرد ایده آلی برای تیم محبوب پایتخت باشد. او که داستان انتخاب مربی‌اش این قدر طول کشید تا برایش اولتیماتوم صادر شود در شرایطی که دیگر قدرت تعلل نداشت پای پیش قراردادی را امضا کرده که اگر فسخ شود، منجر به پرداخت غرامتی 50 تا 70 هزار دلاری برای تیم می‌شود. زلاتکو کرانچار در جام جهانی 2006 سرمربی تیم ملی کرواسی بود. ا این مربی بعد از جام جهانی تیم ملی کشورش را به مقصد الشعب امارات ترک کرد. جایی که مرد کروات را سرمربی مهرزاد معدنچی، میثم بائو و علی سامره کرد. 8 بازی و فقط 10 امتیاز این قدر ناامید کننده بود تا مدیر تیم عربی در حکم اخراجش درنگ نکند.

سامره درباره مربی سابقش می‌گوید: «آدم بدی نیست اما باور کنید فوق العاده هم نیست. آدم مهربان و خوبی است اما از نظر فنی چیز خیلی زیادی ندارد. من که معتقدم نمی‌تواند در پرسپولیس به موفقیت برسد. اخلاق او خیلی با ایران جور نیست.» سامره خیلی تمایل به حرف زدن درباره این مربی ندارد. این همان رفتاری است که وقتی از معدنچی از خود نشان می‌دهد. این مربی اصلاً در زندگی شخصی مردی خوشنام نیست. زلاتکو که پسرش هم یکی از ملی‌پوشان فوتبال کرواسی است، با رفتار شخصی‌اش در امارات بارها حساسیت‌زا شد. اتفاقاتی که باعث شد تا مدیران الشعب تصمیم به قطع همکاری با این مربی بگیرند.

یکی از اعضای هیأت مدیره درباره او می‌گوید: «این‌ها همه شایعاتی است که دلال‌ها درباره مربی جدید پرسپولیس می‌گویند.» با این وجود تنها کافی است نام این مربی را در اینترنت جست و جو کنید تا سریالی از اتفاقات زندگی پرحاشیه این مربی شگفت زده تان کند. او همین 3 ماه قبل مدتی را به خاطر زیاده روی در خوردن در بیمارستان بستری شده است. این خبر را یکی از نشریات اتریش درباره بازیکن اسطوره‌ای تیم‌شان نوشته بود. در این مطلب آمده بود زلاتکو بر اثر مشکلی خودساخته و زیاده روی دچار تشنج شده بود. او پیش از این هم از تیمی در کشورش به دلیل این رفتار اخراج شده بود. او همین مشکلش را در امارات و تیم ملی کرواسی به همراه داشت. عادتی که مدام باعث ناکامی‌اش می‌شود. یکی از بازیکنان ایرانی درباره این مربی می‌گوید: «گمان کنم او جورج بست و پل گاسکوین را الگوی زندگی‌اش کرده است.»

این حجم خبرهای حاشیه‌ای تردید درباره عقد قرارداد با زلاتکو را زیاد می‌کند. اتفاقی که باعث می شود ، هفتمین مربی پرسپولیس در دو ماه گذشته با مشکل روبرو شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)