مدیرعامل پرسپولیس راه جالبی برای طعنه زده به مدیرعامل استقلال پیدا کرده است.

به گزارش نامه، محمد رویانیان و علی فتح الله زاده در روزهای اخیر بارها با مصاحبه های مختلف علیه یکدیگر موضع گیری کردند که همچنان نیز ادامه دارد.

آنها با پیش کشیدن صحبت از بنز، پورشه، لکسوس، هواپیما، هزینه های سفر، چک برگشتی و …  سعی در تخریب همدیگر دارند و هر کدام سعی می کنند در این جدال، تنوع نیز به خرج دهند.

جدایی مجتبی جباری از استقلال و موضع گیری فتح الله زاده در برابر این بازیکن و متلک هایی از جمله اینکه "زیدان واقعی را به استقلال می آورم" باعث شده هواداران استقلال این بازیکن را بی تعصب قلمداد کرده و از تصمیم مدیرعامل خود دفاع کنند.

در چنین شرایطی رویانیان با زیرکی بحثی را مطرح کرد تا جباری را بازیکنی با تعصب جلوه داده و موضع هواداران را به سود جباری و البته علیه فتح الله زاده تغییر دهد.

وی گفت: پس از اینکه مجتبی جباری از استقلال جدا شد اصرار کردم که به پرسپولیس بیاید اما به من گفت غیرت و استقلالی بودنم اجازه نمی‌دهد تا با احساسات هواداران بازی کنم و به ما جواب منفی داد. من از این غیرت او خیلی خوشم آمد. جباری در آن زمان به من گفت می‌خواهم در استقلال بمانم چون من همیشه مدیون این تیم هستم اما سپس از استقلال جدا شد که دلیلش را نمی دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)