مرجع خبری پرسپولیس : کارلوس کی روش در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل مالدیو از علیرضا حقیقی به عنوان دروازه بان دوم استفاده کرد و نام شهاب گردان را از فهرست 18 نفره تیمش خط زد.

 

علیرضا حقیقی در فصل گذشته برای رسیدن به تیم ملی و پوشیدن پیراهن این تیم تلاش زیادی انجام داد و بالاخره با نمایش های خوبش در پرسپولیس توانست جزو نفرات انتخابی کارلوس کی روش باشد.

او در این مدت و با حضور در اردوی تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد نظر مربی پرتغالی را نسبت به خودش جلب کند. در مقایسه با سال گذشته و زمان حضور قطبی می توان گفت که موقعیت حقیقی تغییرات زیادی داشته و توانسته جزو انتخاب های اول کی روش باشد.

 

گلر جوان پرسپولیس در بازی اول در میان 18 نفر اصلی بود و به عنوان گلر دوم روی نیمکت نشست. این در حالی بود که همه گمان می کردند شهاب گردان گلر دوم تیم ملی باشد اما حقیقی جای او را گرفت.

 

در بازی برگشت هم کی روش از او استفاده کرد و به عنوان ذخیره مهدی رحمتی روی نیمکت ذخیره ها نشست. این نشان می دهد کارلوس کی روش نیز به توانایی ها و استعداد این دروازه بان جوان ایمان دارد و در این مدت شناخت خوبی از او پیدا کرده است.

 

مسلما حقیقی آنقدر خوب بوده که توانسته شهاب گردان را کنار بزند و از گلر سوم به جایگاه دوم برسد. همه این تعییرات نشان دهنده پیشرفت دروازه بانی است که هواداران پرسپولیس او را کاسیاس خطاب می کنند.

 

حالا علیرضا حقیقی با اعتماد کادرفنی تیم ملی و انگیزه و استعدادی که دارد می تواند برای پیراهن شماره یک تیم ملی تلاش کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)