مرجع خبری پرسپولیس : آخرین مسابقات نمایندگان ایران در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز بدون برد برگزار شد.

 

امشب و در چارچوب رقابت های گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منظقه غرب تیم های الجزیره و استقلال در امارات به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا کار صعود استقلالی ها به اما و اگر برسد.

 

 

تک گل استقلال را آرش برهانی وارد دروازه حریف کرد. در دیگر بازی از گروه A الریان موفق شد در زمین نسف قارشی ازبکستان به برتری یک بر صفر دست یابد.

 

استقلال که در مسابقات آسیایی از امدادهای خارجی بی بهره است با این تساوی 5 امتیازی شد و پایین تر از الجزیره و الریان 10 و 6 امتیازی در رده سوم گروه جای گرفت. پس از این تیم نیز نسف قارشی یک امتیازی در قعر جدول قرار دارد که تنها امتیاز خود را برابر استقلال کسب کرده است.

 

اما سپاهان دیگر نماینده ایران امشب برابر لخویا قطر در بازی برگشت در حالی با یک گل شکست خورد که این بازی تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل دو تیم ادامه داشت اما “باکاری” گل سه امتیازی لخویا را در آخرین دقیقه وارد دروازه سپاهان کرد.

 

سپاهان با این شکست  با 7 امتیاز در صدر جدول گروه باقی ماند و باید منتظر نتیجه دیگر دیدار این گروه برای تعیین جایگاهش در پایان هفته چهارم باشد. لخویا نیز 6 امتیازی شد و تا این لحظه به رده دوم صعود کرد. در دیگر مسابقه این گروه  الاهلی به مصاف النصر امارات رفته است.

 

شب گذشته نیز پرسپولیس با تساوی برابر الغرافه قطر 8 امتیازی شده و در صدر جدول گروه D باقی ماند و بدون شکست عنوان بهترین نماینده کشور در مسابقات آسیایی را حفظ کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)