پرسپولیس نیوز: جدال تیم‌های السد و پرسپولیس در نیمه اول برنده نداشت.

پرسپولیس در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (سه‌شنبه – به وقت ایران) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

السد در این بازی با ترکیب؛ سعد الشیب، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، پدرو میگوئل، حامد اسماعیل، سالم الهاجری، وو یونگ، گابی، اکرم عفیف،حسن الهیدوس و بغداد بونجاح راهی میدان شده است. ترکیب پرسپولیس را نیز علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و ماریو بودیمیر تشکیل می‌دهند.

دقیقه ۹: ترابی با یک حرکت عالی توپ را از بین پای مدافع السد رد کرد و با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه حریف می‌رفت دروازه الشیب را باز کند، اما توپ پس از برخورد به دست مدافع السد برگشت داده شد. در ادامه بشار و بودیمیر هم می‌توانستند ضربات برگشتی را به گل تبدیل کنند که در نهایت فقط یک کرنر نصیب نماینده کشورمان شد.

دقیقه ۱۳: عفیف با یک شوت خطرناک دروازه پرسپولیس را تهدید کرد، اما ضربه او از فاصله نزدیک از کنار تیرک عمودی دروازه‌ این تیم راهی اوت شد.

دقیقه ۱۵: احمد نوراللهی روی اوت دستی در محوطه شش‌قدم السد صاحب موقعیت ایده‌آل گلزنی شد، اما ضربه او را الشیب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۸: حرکت در عمق علیپور روی پاس خوب نادری و ضربه عالی او از درون محوطه جریمه السد  توسط الشیب راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳: اکرم عفیف با فرار از سمت راست خط دفاع پرسپولیس و دریبل سیدجلال توپ را روی دروازه سرخپوشان ارسال کرد که بیرانوند با خروج به موقع موفق به مهار آن شد.

دقیقه ۳۵: همکاری خیلی خوب بونجاح و عفیف در میان مدافعان پرسپولیس در نهایت با ضربه سر مهاجم الجزایری همراه شد که بیرانوند این توپ را مال خود کرد.

دقیقه ۳۷: داور اولین کارت زرد را به شجاع خلیل‌زاده نشان داد.

دقیقه ۴۱: علیپور این بار روی اوت دستی السدی‌ها توپ را از جلوی مدافع این تیم قاپید و به سرعت خودش را به محوطه جریمه السد رساند، اما ضربه نهایی را با بی‌دقتی به اوت زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)