پرسپولیس نیوز : تقابل تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد در نیمه نخست گلی در بر نداشت.

 در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با بازی هجومی سرخپوشان و نمایش تدافعی گسترش فولاد پیگیری شد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این مسابقه را محمدرضا اکبریان بر عهده دارد.

نیمه نخست

دقیقه ۵، ارسال محسن مسلمان از روی ضربه ایستگاهی به روی دروازه گسترش فولاد در موقعیت خوبی روی سر علیپور نشست اما او با بی‌دقتی این فرصت خوب را از دست داد.

دقیقه ۶، روی شوت پرسپولیسی‌ها که در آستانه خروج از زمین بود، دخسوس واکنش خوبی نداشت و توپ را به گوشه محوطه شش قدم دفع کرد اما منشا نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و توپ در آغوش دخسوس آرام گرفت.

دقیقه ۸، روی پاس در عمق پرسپولیسی‌ها به پشت دروازه گسترش فولاد منجر به کورس گذاشتن علیپور و دخسوس برای دفع توپ شد که دروازه بان برزیلی گسترش فولاد در حالت نامتعادلی توپ و مهاجم پرسپولیس را مورد هدف قرارداد که داور بازی اعتقادی به اعتراض پرسپولیسی‌ها نداشت.

دقیقه ۲۰، شوت فنی سامان نریمان جهان، با واکنش خوب بیرانوند همراه شد و در بازگشت هم او توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم نتیجه‌ای نداشت و بازی از مقابل دروازه بیرانوند آغاز شد.

در دقیقه ۳۰، شوت مهاجم گسترش فولاد از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از دروازه بیرانوند به بیرون از دروازه رفت.

در دقیقه ۳۵، سانتر بازیکنان پرسپولیس روی محوطه جریمه و ضربه سر احمدزاده از بالای دروازه دخسوس بیرون رفت.

در دقیقه ۴۳، سانتر حسین ماهینی از سمت چپ زمین گسترش فولاد و ضربه سر علی علیپور از مقابل محوطه شش قدم، به بیرون رفت تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.

نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و گادوین منشا. مربی: برانکو ایوانکوویچ.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، احمد زنده‌روح، یوسف سیدی (سید احمد موسوی ۳۷)، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان، مصطفی سالاری، مسیح زاهدی، میلاد زنیدپور، عزیز معبودی، سامان نریمان‌جهان و اسماعیل فرهادی. سرمربی: فیروز کریمی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)