مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي ايران در ششمين مسابقه خود در مرحله دوم مقدماتي جام جهاني در پيونگ يانگ مقابل تيم كره شمالي با نتيجه تساوي بدون گل متوقف شد.

اين ديدار از ساعت 12 و 30 دقيقه ظهر امروز به وقت تهران به ميزباني كره‌شمالي و مقابل 30هزار تماشاگر كره‌اي آغاز شد و با نتيجه تساوي صفر بر صفر به پايان رسيد.
در نيمه اول و در دقايق اول بازي چند موقعيت مناسب براي تيم ملي ايران به وجود آمد كه با بي‌دقتي مهاجمان ايران به هدر رفت كه از جمله اين حملات مي‌توان به ضربه مسعود شجاعي كه به تير دروازه كره‌شمالي برخورد كرد؛ اشاره كرد. همچنين در دقيقه 41 مسابقه هاشميان يك موقعيت بسيار خوب ديگر را با بي دقتي از دست داد.
با آغاز نيمه دوم حملات كره‌شمالي افزايش يافت كه چند موقعيت مناسب را اين تيم در همان آغاز نيمه دوم از دست داد. در دقيقه 64 مسابقه و روي يك ضربه كاشته، سيد مهدي رحمتي دروازه تيم ملي ايران را نجات داد.
در ادامه تيم ملي فوتبال ايران با اضافه كردن محسن خليلي سعي در باز كردن دروازه تيم ميزبان داشت كه اين بازيكن پس از 5 دقيقه حضور در زمين مسابقه مصدوم شد و جاي خود را به مهرزاد معدنچي داد.

حملات ايران با اولين حركت معدنچي و شوت خطرناك اين بازيكن ادامه يافت كه اين موقعيت با واكنش دروازه‌بان كره‌شمالي به ثمر نرسيد.
در دقيقه 77 شوت سركش بازيكنان كره‌شمالي با واكنش عالي رحمتي به كرنر رفت و يك دقيقه بعد يك موقعيت مسلم گلزني را كعبي از كنار دروازه به بيرون زد تا در پايان اين مسابقه 2 تيم به نتيجه مساوي بدون گل رضايت دهند.
با اين تساوي تيم ملي فوتبال ايران با 7 امتياز از 6 مسابقه در مكان چهارم جدول باقي ماند و اميدهايش براي صعود به جام جهاني كمرنگ‌تر از گذشته شد و كره شمالي با 11 امتياز در رده دوم است.
سون بوجي از چين قضاوت اين ديدار را برعهده داشت و مسعود شجاعي از ايران بازيكن اخطاري اين ديدار بود.

تركيب تيم ايران:
مهدي رحمتي، جلال حسيني، هادي عقيلي، حسين كعبي، محمد نصرتي (87محمدرضا خلعتبري)، پژمان نوري،‌ مهدي مهدوي كيا، علي كريمي، آندرانيك تيموريان، مسعود شجاعي، وحيد هاشميان (65 محسن خليلي-70مهرزاد معدنچي)
سرمربي: افشين قطبي
در ديگر ديدار اين گروه تيم كره‌جنوبي امشب در دبي به مصاف امارات مي‌رود. كره‌جنوبي اگر در اين ديدار موفق به كسب 3 امتياز شود، به صورت مستقيم به جام جهاني صعود خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)