پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل استقلال متوقف شد و به این ترتیب فرصت قهرمانی در نیم فصل را از دست داد.

دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز  و در حضور 62 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

آرش برهانی در دقیقه 2 مسابقه استقلال را پیش انداخت و سعید دقیقی پس از حملات پردامنه  و متعدد تراکتورسازی بالاخره در دقیقه 67 گل تراکتورسازی را به ثمر رساند.

با این مساوی تراکتورسازی26 امتیازی شد و  به رده سوم صعود کرد و استقلال هم با 24 امتیاز در  رده  ششم باقی ماند. تراکتورسازی که می توانست با این برد قهرمان نیم فصل شود شانس خود را برای رسیدن به صدر جدول را از دست داد تا پرسپولیس همچنان صدرنشین بماند. استقلال هم با تساوی در این بازی شانسش برای قهرمانی کمتر شد و باید در بازی معوقه خود مقابل ملوان در روز سوم آذر با  اختلاف دوگل ببرد تا قهرمان نیم فصل اول شود.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به جواد نکونام  و پژمان نوری از استقلال و میثم بائو، حبیب گردانی  و محمد نصرتی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد تا نصرتی و گردانی بازی بعدی مقابل پرسپولیس را از دست بدهند.
 

تقابل امیر قلعه نویی با تیم سابقش و شعارهای تند تماشاگران علیه وی از اتفاقات ویژه این بازی بود. آنها ابتدا قلعه نویی را رئیس مافیا خواندند و سپس بازیکنان استقلال را به دلیل اعتراض به داوری و وقت کشی «گورخرهای آبی» لقب دادند. آنها همچنین آندرانیک تیموریان را به دلیل رفتارش با شعار «بی شرف ، بی شرف» جریمه کردند. باید دید کمیته انضباطی که از تیم هایی چون پرسپولیس به دلیل شعار تماشاگران علیه تیم حریف یعنی تیم داماش پیش از این به کسر امتیاز محکوم کرده این بار هم به دلیل شعار تراکتوری ها علیه تیم حریف عکس العملی نشان خواهد داد یا خیر؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)