مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم هاي استيل آذين و ملوان انزلي از ساعت 14:45 در ورزشگاه تختي تهران در حضور حدود هزار تماشاگر آغاز شد.
ملوان در شرايطي مقابل استيل آذين به ميدان رفت كه محمد احمدزاده را به عنوان سرمربي روي نيمكت خود داشت. اين در حالي بود كه اين مربي با حالت قهر تمرينات اين تيم را ترك كرده بود.
ابتدا در دقيقه 20 پژمان نوري براي ملوان موفق به گلزني شد. در حالي كه بازيكنان استيل آذين قصد جبران نتيجه را داشتند ملوان در دقيقه 34 توسط بابك پورغلامي به گل دوم رسيد.
ملوان در اين بازي در شرايطي به 2 گل رسيد كه از بعد از هفته دوم تمام گل هاي به ثمر رسانده خود را از روي نقطه پنالتي به ثمر رسانده بود.
نيمه دوم شاگردان استيلي براي تغيير نتيجه بازي را آغاز كردند. آنها در دقيقه 50 با خطا روي علي كريمي صاحب ضربه پنالتي شدند اما كريمي اين ضربه را از دست داد.
سرانجام در دقيقه 69 مهدي محمدي يكي از گل هاي خورده استيل آذين را جبران كرد. در دقيقه 80 نيز علي كريمي با گلزني؛ پنالتي‌اي كه از دست داده بود را جبران كرد و با اين گل بازي را به تساوي كشاند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محمود رفيعي بود. وي از ملوان به آلوز و رستمي و از استيل آذين به كعبي و خسروي كارت زرد داد.
افشين قطبي با حضور در ورزشگاه تختي اين بازي را از نزديك تماشا كرد. نكته جالب اينجا بود كه مرزبان، مربي استيل آذين نيز در جايگاه ويژه نشسته بود اما اين دو توجهي به هم نداشتند.
انتهاي پيام/
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)