پرسپولیس نیوز : دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز در حضور حدود 10 هزار تماشاگر (با اعلام بلدگوی ورزشگاه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و در نهایت هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول و در همان دقایق نخست پرسپولیس در دو موقعیت می‌توانست روی ضربه سر سیدصالحی و سیدجلال حسینی به گل برسد که با هوشیاری دروازه‌بان استقلال این فرصت‌ها از دست رفت.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد، البته پرسپولیس در دقیقه 33 یک بار دیگر روی یک ضربه ایستگاهی توسط خلعتبری یک فرصت جدی گلزنی دیگر را هم ایجاد کرد که این فرصت هم راه به جایی نبرد.

از سوی دیگر استقلالی‌ها هم چند حمله کم اثر را توسط میداودی و کلاه‌کج روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که به دلیل حضور کم تعداد بازیکنان این تیم در فاز هجومی، این موقعیت‌‌ها هم از دست رفت.

جدی‌ترین فرصت پرسپولیسی‌ها در دقیقه پایانی این مسابقه توسط پیام صادقیان ایجاد شد که او هم پس از نفوذ به محوطه 18 قدم استقلال خوزستان با شوتی محکم توپ را به بالای دروازه فرستاد تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس که برای قهرمانی نیم فصل به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت برای رسیدن به این هدف نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و حتی در همین دقایق روی شوت صادقیان می‌توانست خیلی زود به گل برسد که در نهایت شوت این بازیکن با فاصله کمی راهی اوت شد. صادقیان در دقیقه 58 یک فرصت دیگر را پس از نفوذ عالیشاه با بی‌دقتی از دست داد و توپ را به دستان کریمی کوبید.

در دقیقه 62 استقلال خوزستان یک فرصت جدی گلزنی را از دست داد و بازیکن این تیم پس از تک به تک شدن با نیلسون توپ را از روی دستان این دروازه‌بان راهی اوت کرد.

در دقیقه 69 هم بازیکنان استقلال خوزستان روی حمله ارسالی پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند تا بازی همچنان با نتیجه تساوی بدون گل دنبال شود.

عالیشاه نیز در دقیقه 73 در حالی که می‌توانست سایر هم‌بازیانش را صاحب فرصت کند، اما با خودخواهی با شوتی سرکش توپ را به اوت زد تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود. عباس‌زاده هم در دقیقه 80 با یک ضربه آکروباتیک زیبا می‌توانست تیمش را پیش بیاندازد. این مهاجم در دقیقه 85 با یک چرخش و در فرصتی خطرناک صاحب فرصت گلزنی شد که این توپ هم به اوت رفت.

تیم پرسپولیس در دقایق پایانی بازی یک فرصت مناسب را از دست داد تا آه دوباره هواداران خود را در آورد.

این اولین تساوی خانگی پرسپولیس در فصل جاری است.

محمدرضا اکبریان، داور این دیدار بود. وی به پیام صادقیان و علی‌عسگر از پرسپولیس و ابراهیم صالحی، سهراب بختیاری‌زاده و مهدی خیری از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی با 27 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین شد و تا قبل از پایان رقابت‌های نیم فصل دوباره به صدر رسید. استقلال خوزستان هم با 17 امتیاز یک رده صعود کرد و یازدهم شد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، امید عالیشاه( 90- یونس شاکری)، رضا حقیقی، پیام صادقیان، مهدی سیدصالحی، مهرداد کفشگری (69- علی‌عسگر)، سیدمیثم حسینی، محمدرضا خلعتبری (64- عباس‌زاده)

ترکیب استقلال خوزستان:

پرویز کریمی، سهراب بختیاری زاده، محمد طیبی، سید علا‌الدین خلف‌زاده، عبدالهادی خنیفر، موسی کولی‌بالی، ادریس ترائوره (63- خیری) ، عادل کلاه‌کج (70-الوان‌زاده)، ایمان مبعلی، ابراهیم صالحی و میلاد میداوودی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)