پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران از هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم پرسپولیس در این بازی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون تماشاگرانش از نفت تهران میزبانی می‌کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی (احسان علوان‌زاده – ۷۳)، وحید امیری و علی علیپور.

ترکیب نفت تهران: شهاب عادلی، احمد آل‌نعمه، فرید محمدی‌زاده، هاشم بیگ‌زاده، محمد نصرتی، احمد کامدار، سامان آقازمانی (فرشاد هاشمی – ۶۶)، امیرحسین فشنگچی (حمید خدابنده‌لو – ۷۲)، حامد آقایی، عیسی آل‌کثیر و امین منوچهری (سینا خادم‌پور – ۲+۹۰).

نیمه اول
دقیقه ۱۱:
 پرسپولیسی‌ها با حرکت وحید امیری صاحب موقعیت خوبی شدند که خروج عادلی این موقعیت خطرناک را خنثی کرد و در ادامه پاس رو به بیرون علی علیپور نیز ثمری نداشت.

دقیقه ۱۷: عیسی آل‌کثیر روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که ضربه او به سمت دروازه پرسپولیس در چهارچوب نبود.

دقیقه ۲۴: چند حمله نصفه و نیمه پرسپولیسی‌ها خطر جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد و در نهایت توپی که به سیامک نعمتی رسیده بود با ضربه این بازیکن به سمت دروازه همراه شد که ضربه او هم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: کامیابی‌نیا اقدام به شوتزنی به سمت دروازه نفت کرد که توپ او در اختیار عادلی قرار گرفت.

دقیقه ۳۴: شانس شوتزنی این بار باری احمد امیرکامدار فراهم شد که ضربه زمینی او را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۴۰: حرکت انفرادی سیامک نعمتی پشت محوطه جریمه نفت و ضربه او به سمت دروازه راهی به جز آغوش شهاب عادلی نداشت.

دقیقه ۴۴: حرکت پرسپولیسی‌ها این بار با ارسال وحید امیری می‌توانست خطرساز باشد که کمال کامیابی‌نیا چند سانتیمتر برای زدن ضربه به توپ و به ثمر رساندن گل کم آورد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۷: 
محسن مسلمان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۷: پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل هجوم خود را بیشتر کردند که پس از چند حرکت ناموفق، نوبت به وحید امیری رسید تا با ضربه‌ای فنی دروازه نفتی‌ها را تهدید کند. عادلی در دفع توپ اشتباه کرد و در ادامه نیز پرسپولیسی‌ها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه ۶۱: محسن مسلمان از فاصله‌ای دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: وحید امیری با پرتاب اوت بلند خود کمال کامیابی‌نیا را صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی کرد، اما این بازیکن در دهانه دروازه نتوانست به توپ ضربه بزند تا بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی از دست برود.

دقیقه ۷۴: کمال کامیابی‌نیا با شوتی از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که عادلی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۸: احمد امیرکامدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۹: پاس رو به بیرون وحید امیری پشت محوطه جریمه به شجاع خلیل‌زاده رسید که شوت او در آغوش عادلی قرار گرفت.

دقیقه ۸۰: ارسال روی دروازه نفت تهران از روی سر علی علیپور عبور کرد و بازهم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۸۴: علی علیپور در محوطه جریمه صاحب موقعیت گل شد و ارسالی روی دروازه داشت که پس از برخورد به سر مدافعان نفت عادلی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۸۷: کمال کامیابی‌نیا ضربه سر خوبی را به توپ زد که عادلی که نمایش خوبی داشت این بار هم توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۸۸: شجاع خلیل‌زاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در آخرین دقایق از نیمه اول و نیمه دوم این بازی توپ به دست محمد نصرتی و یک مدافع دیگر نفت در محوطه جریمه و در شرایطی که دست  آنها کاملا باز بود برخورد کرد اما داور بازی از اعلام پنالتی مسلم پرسپولیس خودداری کرد!

پرسپولیس با این تساوی خانگی و از دست دادن ۲ امتیاز، ۴۱ امتیازی شد اما با ۹ امتیاز فاصله با فولاد در صدر جدول ماند. نفت قعر جدولی نیز به امتیاز ۱۴ رسید و بالاتر از سیاه‌جامگان و استقلال خوزستان در رتبه چهاردهم ایستاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)