پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید تا دو تیم برای کسب پیروزی در نیمه دوم تلاش کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نیمه نخست این مسابقه گلی از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کاظمی داور مسابقه در نیمه اول در اکثر صحنه های پنجاه پنجاه به سود مهمان سوت زد و به بازیکنان پرسپولیس کارت زرد داد اما در یک صحنه که می توانست مهدی کیانی کاپیتان سپاهان را به دلیل خطای شدید روی ترابی اخراج کند فقط با کارت زرد جریمه کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد نادری، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سیامگک نعمتی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و جونیور.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، شایان مصلح، عزت پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و استنلی کی‌روش.

داور: وحید کاظمی

دقیقه ۴: پرسپولیسی‌ها در محوطه جریمه سپاهان توسط وحید امیری صاحب موقعیت شدند که پاس آرام او برای جونیور را نیازمند در اختیار گرفت تا این موقعیت را خنثی کند.

دقیقه ۹: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس نصیب سپاهانی‌ها شد که شوت سنگین کی‌روش استنلی را علیرضا بیرانوند دفع کرد.

دقیقه ۲۰: وحید امیری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۳: محمد نادری با ارسالی روی دروازه سپاهان، جونیور را صاحب موقعیت گلزنی کرد که ضربه این مهاجم برزیلی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۵: ارسال جونیور از سمت راست به داخل محوطه جریمه در دهانه دروازه می‌توانست خطرساز شود که نیازمند توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۲: سیامک نعمتی با خطایی که روی کیانی انجام داد، با دریافت کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۳۴: محمد نادری با نفوذ خود از سمت چپ توپ را به پشت محوطه جریمه سپاهان رساند و سپس پاس در عمقی را به جونیور داد، اما این بازیکن حتی در کنترل توپ هم ناتوان بود تا موقعیت بعدی پرسپولیس نیز به این شکل از دست برود.

دقیقه ۴۰: پرسپولیسی‌ها از سمت راست صاحب اوت دستی شدند که پرتاب بلند به داخل محوطه جریمه پس از اثرگذاری جونیور به علی علیپور رسید که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: داور مسابقه با خطایی مهدی کیانی، این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم با اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد. البته در ادامه محسن خلیلی، مدیر تیم پرسپولیس هم به تصمیم داور معترض شد که این بازیکن هم کارت زرد دریافت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)