پرسپولیس نیوز: در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم فوتبال تیم پرسپولیس در ۹۰ دقیقه وقت قانونی مقابل نفت آبادان به تساوی رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (سه شنبه) به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. فرشاد احمد‌زاده (۲۶) برای پرسپولیس و علی عبدالله‌زاده (۴۶) برای نفت گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده(۶۹ – سیامک نعمتی)، محسن مسلمان(۶۷ – بشار رسن)، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب نفت آبادان: داود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی(۸۷ – رضا جبیره)، کرار جاسم(۸۰ – طالب ریکانی)، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا.

نیمه اول

دقیقه ۲۱: پاس عمقی خوبی به منشا رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک با نوشی صوفیانی دروازه‌بان نفت به راحتی می‌توانست دروازه حریف را باز کند، اما ضربه بغل پای منشا از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ارسال خوب محمد انصاری را فرشاد احمدزاده که جاگیری مناسبی داشت، با سر وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۳۶: ضربه ایستگاهی کرار جاسم را علیرضا بیرانوند دفع کرد.

دقیقه ۴۱: کمال کامیابی‌نیا به دلیل تکل خشن روی بازیکن نفت از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۳: علی علیپور و منشا در موقعیتی قرار گرفتند که تنها یک مدافع روبه‌روی آنها قرار داشت، اما پاس نه چندتن خوب علیپور را منشا نتوانست وارد دروازه حریف کند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: ارسال از نقطه کرنر کرار جاسم را علی عبدالله‌زاده با ضربه سر وارد دروازه کرد تا گل تساوی نفت زده شود.

دقیقه ۴۷: پرسپولیس بلافاصله در ضد حمله صاحب موقعیت شد و ارسال فرشاد احمدزاده با ضربه سر خطرناک کمال کامیابی‌نیا همراه بود که دروازه‌بان نفت اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

دقیقه ۵۰: پاس محسن مسلمان به حسین ماهینی رسید و این بازیکن با ضربه سر توپ را به سمت محوطه شش قدم ارسال کرد. در این لحظه توپ پس از عبور از صوفیانی، به کامیابی‌نیا رسید که ضربه این بازیکن را مدافعان دفع کردند، در ادامه هم ضربه بعدی سرخ‌پوشان راه به داخل دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۵۱: سیدجلال حسینی که در دامنه حملات پرسپولیس جلو کشیده بود، با پاس احمد‌زاده صاحب موقعیت شد، اما ضربه او را نیز مدافعان راهی کرنر کردند.

دقیقه ۵۶: مسعود ابراهیم‌زاده به دلیل خطا روی بازیکن پرسپولیس از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۵۹: بازیکن نفت پس از جا گذاشتن چند بازیکن پرسپولیس با خطای محمد انصاری سرنگون شد، اما سیدجلال حسینی به شدت به تصمیم داور اعتراض داشت که اشکان خوردشیدی کاپیتان پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۶۲: اشتباه محمد انصاری مدافع پرسپولیس مگنو باتیستا را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن می‌توانست به هم تیمی‌ خودش پاس خوبی بدهد، اما ضربه مستقیم بازیکن برزیلی نفت به بیرون رفت. در این لحظه، حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده به خورشیدی اعتراض کردند که چرا قبل از آن خطا روی بازیکن پرسپولیس را نگرفته است، اعتراض‌های شدید این دو بازیکن هم باعث شد تا داور به هر دوی آنها کارت زرد نشان دهد.

دقیقه ۶۵: آگوستو سزار در ادامه سریال‌های کارت‌های داور، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۶۶: پاس مسلمان را شجاع خلیل‌زاده می‌توانست وارد دروازه‌کند، اما به توپ نرسید.

دقیقه ۷۳: ارسال کوتاه بازیکن صنعت نفت با دفع ناقص بیرانوند روبه‌رو شد، اما شیمبا نتوانست خودش را به توپ برساند تا توپ از محوطه جریمه پرسپولیس دور شود.

دقیقه ۷۵: مگنو باتیستا با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۸: درویشی مهاجم نفت آبادان در پاس خوب هم‌تیمی‌هایش صاحب موقعیت خوبی شد و پس از استارت بلند می‌تواسنت موفعیت تک به تک را وارد دروازه کند، اما بیرانوند توپ این بازیکن را گرفت.

دقیقه ۸۰: شوت محکم کامیابی‌نیا را مدافعان نفت راهی کرنر کردند.

دقیقه ۸۱: پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال بشار رسن را گاوین منشا با ضربه سر می‌توانست وارد دروازه‌ کند، اما صوفیانی باز هم مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

آخرین بازی این مرحله را فردا (چهارشنبه) تیم‌های استقلال و ایران‌جوان بوشهر ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار کرده و بلافاصله پس از این دیدار، قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)