پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۲۱ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی خشن دو تیم و درگیری‌ بازیکنان از نکات بارز این نیمه بود.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، علی قربانی، مهرداد محمدی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

دقیقه ۸: حمله تند و تیز برای سپاهانی‌ها با تعلل مدافعان پرسپولیس همراه شد که کی‌روش استنلی در آستانه تک به تک شدن با بیرانوند بود، اما تکل لحظه آخر محمد نادری این موقعیت را از مهاجم تیم میزبان گرفت.

دقیقه ۱۳: پاسکاری پرسپولیسی‌ها با پاس در عمق مهدی ترابی برای ماریو بودیمیر به موقعیتی خطرناک تبدیل شد. مدافعان سپاهان توپ ابتدایی را به صورت ناقص دفع کردند و در برگشت سروش رفیعی ضربه‌ای زمینی را به سمت دروازه روانه کرد، در حالی که دفع ناقص توپ توسط پیام نیازمند در حال ورود به دروازه بود، محمد ایرانپوریان موفق شد این توپ خطرناک را به اوت بفرستد.

دقیقه ۲۰: ارسال پورقاز پشت مدافعان پرسپولیس و به تیر دوم، به علی قربانی رسید و ضربه سر او به باز شدن دروازه علیرضا بیرانوند نیز منجر شد، اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و پرچم کمک داور مسابقه به نشانه آفساید بالا رفت.

دقیقه ۲۴: شوت ناگهانی میلاد محمدی از فاصله‌ای دور به سمت دروازه پرسپولیس در آستانه ورود به دروازه بود که واکنش به موقع بیرانوند یک کرنر را برای سپاهان ساخت.

دقیقه ۳۸: مهدی کیانی با خطای هند، از سوی داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۰: شجاع خلیل‌زاده به دلیل درگیری با سیاوش یزدانی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۵: محمد ایرانپوریان با خطای شدیدی که روی شجاع خلیل‌زاده انجام داد، کارت زرد گرفت. رادوشویچ هم که از روی نیمکت پرسپولیس اعتراض کرد با کارت زرد داور مواجه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)