پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با تساوی به پایان رسید. مسابقه‌ای که موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (دوشنبه) در آخرین دیدار مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. دیداری که در آن، فرصت‌های گلزنی چندانی برای دو تیم ایجاد نشد و این مسابقه بیشتر دقایق در میانه میدان دنبال می‌شد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور و جونیور براندائو.

ترکیب صنعت نفت:محمد دریس، عقیل کعبی، مهدی مومنی، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل‌شاخه، مهدی حنفی‌ و عبدالله ناصری.

داور: سیدمهدی سیدعلی

دقایق حساس نیمه نخست

دقیقه ۳: پاس در عمق مهدی ترابی به علیپور رسید تا مهاجم پرسپولیس با محمد دریس تک به تک شود، اما سنگربان صنعت نفت این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷: مهدی ترابی از گوشه محوطه جریمه به سمت دروازه صنعت نفت شوت زد که دریس این توپ را هم راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۴: طالب ریکانی پس از دریبل شجاع خلیل‌زاده با رادوشویچ تک به تک شد، اما ضربه او از کنار دروازه سرخپوشان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: شجاع خلیل‌زاده به خاطر خطا روی بازیکن صنعت نفت، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۵: ضربه ایستگاهی ریکانی را رادوشویچ با واکنشی زیبا و در دو مرحله در اختیار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)