مرجع خبری پرسپولیس : خبر درگذشت سه هوادار پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال جامعه فوتبال را متاثر کرد.

 

مطلع شدیم سه تن از هواداران پرسپولیس پس از پیروزی سرخپوشان در دربی پایتخت در شهرهای مختلف کشور به دلیل حمله قلبی و تصادف جان خود را از دست دادند.

 

یکی از این افراد قاسم عبیات از طرفداران پرسپولیس در اهواز بود که پس از گل سوم این تیم مقابل استقلال بر اثر هیجان زیاد دچار حمله قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) این شهر انتقال یافت اما تلاش پزشکان نتیجه‌ای نداشت و این هوادار 23ساله پس از حمله قلبی، دچار سکته مغزی شد و شب گذشته درگذشت.

 

دیگری دختر جوانی بود که پس از پیروزی تیم پرسپولیس و راه افتادن خودروها و مردم به خیابان‌ها، تصادف کرد و جان خود را از دست داد. در این حادثه در شهر گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد راننده‌ای با دو خانم جوان تصادف کرد که منجر به مرگ یکی و زخمی شدن یکی دیگر از آنها شد.

 

سومین اتفاق در شهر برازجان استان بوشهر رخ داد که در آن یک نفر در هنګام شادی با موتور با یک موتور از روبرو برخورد کرده و در اصر شدت ضربه وارده جان سپرد.

 

مرجع خبری پرسپولیس ضمن تسلیت به خانواده این سه هوادار و جامعه هواداران پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس خواهشمند است پیش از مسابقه این تیم برابر فجرسپاسی یک دقیقه سکوت برگزار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)