یک سایت پرتغالی هم به بازتاب شکایت تیم ملی ایران از لباس‌ها و امکانات ضعیف برای جام‌جهانی پرداخت و این مسئله را عامل تشدید اختلاف سرمربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران دانست.

به گزارش فارس، سایت پرتغالی « Noticiasaminuto» در گزارشی نوشت: کارلوس کی‌روش و بازیکنانش نسبت به امکاناتی که از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای آنها فراهم شده است، اعتراض کرده‌اند و مدعی شدند که لباس‌ها و جوراب‌ها به هنگام شست‌و‌شو کوتاه می‌شود و کفش‌ها بسیار کوچک هستند.

کارلوس کی‌روش پیش از انتخاب بازیکنانش برای سفر به اتریش اظهار داشت: پیش از دیدارهای حساس مقابل قطر و کره‌جنوبی که در شرایط شرجی بسیار شدید برگزار شد، امکانات ما هنوز نرسیده بود و این می‌‌توانست مانع از رسیدن ایران به رقابت‌های جام‌جهانی شود.

بر اساس این گزارش فدراسیون فوتبال ایران امکانات کافی برای بازی‌هایی که پشت سر گذاشت نداشته و این کوتاهی شرکت آل اشپورت بوده که لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای هر فرد تنها یک جفت کفش وجود داشت که باید صبح و شب از آن استفاده می‌کرد و در نتیجه نتیجه جالبی به دنبال نداشت، افزود: اگر به کسی کفشی با شماره 44 بدهید، نمی‌توانست پنج متر هم با آن راه برود.

این شرایط بازهم روابط میان کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل آمادگی نامناسب برای رقابت‌های جام‌جهانی وخیم‌تر کرد.

بسیاری از بازیکنان تیم ملی ایران نیز نسبت به این امکانات اعتراض کردند.

کریم انصاری‌فرد در نشست خبری اظهار داشت: آنها جوراب‌هایی با سایز «لارج» به ما دادند که پس از دو بار شست‌وشو سایز آن بسیار کوچک می‌شد.

محمدرضا خلعتبری افزود: واقعا از این مسئله خسته شدیم و نمی‌دانیم چرا وقتی یک اشتباه وجود دارد، همه از آن دفاع می‌کنند. ما باید بپذیریم که مشکلی وجود دارد.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نسبت به رفتار کارلوس کی‌روش اعتراض کرد و این در حالی است که محمود پیری، نماینده شرکت آل اشپورت در ایران وجود هرگونه مشکلی را رد کرده است و مدعی است که اعتراض‌های کی‌روش به دلیل اختلاف شخصی با مسائل اقتصادی با این شرکت است.

ایران در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل باید با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین بازی کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)