پرسپولیس نیوز : مشاور باشگاه پرسپولیس درباره حضور مهدی مهدوی‌کیا در تمرین امروز این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

حسین خبیری در خصوص حضور مهدی مهدوی‌کیا در تمرین امروز تیم پرسپولیس گفت: جا دارد که به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس از آقای مهدوی‌کیا بابت حضور در تمرین امروز تشکر و قدردانی کنیم چرا که او به محض بازگشت از آلمان مستقیماً از فرودگاه به ورزشگاه شهید کاظمی آمد و با وجود اینکه خسته راه بود دعوت ما را پذیرفت و در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.

وی ادامه داد: آقای مهدوی‌کیا از اسطوره‌های با اخلاق فوتبال ایران و مایه افتخار باشگاه پرسپولیس است و حضور او در تمرین امروز نشاط خاصی به تمرین داد به طوریکه کلیه مربیان و بازیکنان از حضور او استقبال کردند و قدردان حضور مهدوی‌کیا در تمرین پرسپولیس هستیم.

مشاور باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بازی تیم پرسپولیس با پیشکسوتان این باشگاه که قرار است روز پنج‌شنبه برگزار شود، افزود: برگزاری این بازی با استقبال آقای پروین و آقای برانکو روبرو شده و مطمئناً شاهد یک بازی بی‌نظیر و زیبا خواهیم بود. برگزاری این بازی یک بار دیگر اتحاد و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس را نشان خواهد داد و آقای برانکو از آقای مهدوی‌کیا دعوت کرد تا روز پنج‌شنبه در این بازی جذاب و تماشایی حضور داشته باشد. بدون شک اتحاد و همدلی بین خانواده بزرگ پرسپولیس از پیشکسوتان گرفته تا مسئولان، مربیان و بازیکنان و همچنین هواداران برقرار است و با این اتحاد به سوی سومین قهرمانی متوالی در لیگ پیش خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)