علی پروین از شایعاتی که از قول وی نقل می کنند بسیار خشمگین و ناراحت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی پروین که شایعه سرمربیگری وی برای لیگ برتر سیزدهم در پرسپولیس را نیز شنیده است از اینکه برخی ها اعلام کرده اند که از کاندیدهای ریاست جمهوری حمایت کرده و از زبان وی نقل قول های انجام می شود به شدت خشمگین و ناراحت است.

گفتنی است: قرار است طی روزهای آتی محمد رویانیان با مقامات عالی رتبه کشوری جلسه ای را مبنی بر حضور و یا عدم حضورش را در تیم پرسپولیس تشکیل دهد.

شایان ذکر است: منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال این است که علی کریمی را به این باشگاه باز گرداند و از حضور وی در لیگ های بعدی در پرسپولیس بهره ببرد.

لازم به ذکر است: شنیده ها حاکی از این موضوع است که حمید استیلی طی دریافت حکمی می تواند برای جذب بازیکنان و یا تمدید قرارداد آنها وارد مذاکره مستقیم با بازیکنانی شود که قرار است در لیگ برتر سیزدهم سرخپوشان پایتخت را همراهی کنند.

**گل محمدی پیشنهادی را دریافت کرد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس از تیم فوتبال مس کرمان پیشنهاد سرمربیگری این باشگاه را برای فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دریافت کرد.
**نورمحمدی از سرخپوشان جدا می شود!
 
رضا نورمحمدی مدافع تیم پرسپولیس از تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان پیشنهاد دارد تا برای فصل آتی در یکی از این تیم ها به فعالیت خود ادامه دهد.

**ماهینی در شوک قرارداد سرخ!

با توجه به اینکه ماهینی بازیکن پرسپولیس که فصل دوازدهم با مبلغ قابل توجهی به سرخپوشان پایتخت پیوست این بار برای اینکه در فصل سیزدهم پرسپولیسی ها را همراهی کند با پیشنهاد تعجب آور مسئولان باشگاه مواجه شد زیرا مسئولین این تیم اظهار داشته اند که در صورت تمدید قرارداد با این بازیکن وی می بایست مبلغی کمتر از فصل گذشته خود را دریافت کند.

**عابدزداه بر سر دو راهی قرار گرفت

امیر عابدزاده دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس برای تصمیم گیری در ماندن یا نماندنش در این تیم باید با پدر خود یعنی احمدرضا عابدزاده تماس حاصل کرده تا بتواند تصمیم درستی را در این خصوص برای فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)