پرسپولیس نیوز: یکی از بحث‌های مطرح شده در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف در مورد ساختمان‌های باشگاه پرسپولیس و استقلال بود.

سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی در مورد وضعیت ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت:‌ از نظر حقوقی برای واگذاری این دو ساختمان اقدامی نشده است و آنها هم باید خصوصی شوند.  باید تکلیف اموال این دو باشگاه مشخص شود. مجمع بالاترین نهاد تصمیم گیر در فدراسیون فوتبال است و باید در خصوص این ساختمان تصمیم گیری کند و نظر نهایی را به سازمان خصوصی سازی بدهد. یکی از موارد جلسه امروز طرح تعیین تکلیف ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. هر تصمیمی که مجمع بگیرد باید اجرایی شود و تا اواخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ اقدامات لازم در مورد آن صورت بگیرد.

در همین راستا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد: چند سال است این بحث در مجمع مطرح می‌شود و نتیجه‌ای اتخاذ نشده است. اگر اعضا موافق هستند هیأتی تشکیل شود و در مورد قیمت گذاری و این موارد با فدراسیون  و وزارت ورزش به تفاهم برسند و کارهای لازم در این مورد انجام شود. باید در این رابطه یک گروه کارشناسی اقدامات لازم را انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)