باشگاه راه آهن در سايت رسمي اش به سورينت تغيير نام داد.

جام ورزشي؛ از مدت‌ها پیش بحث تغییر نام باشگاه راه‌آهن به سورینت مطرح بود. حتی این مساله در سایت رسمی باشگاه به نظرسنجی گذاشته شد و با توجه به احتمال مخالفت‌های عمومی با این تغییر نام که به نوعی سابقه قدیمی‌ترین باشگاه ایران را زیر سوال می‌برد این تغییر برای مدتی طولانی با تردید مدیران و صاحبان این باشگاه خصوصی مواجه بود.

با این حال از چند روز قبل سایت باشگاه راه‌آهن با این‌که همچنان با آدرس «راه‌آهن اسپورت» باز می‌شود اما با نام باشگاه سورینت بالا می‌آید و در صفحه اصلی سایت هم نوشته شده باشگاه حرفه‌ای ورزشی سورینت (راه‌آهن). به نظر می‌رسد به دنبال این حرکت تغییر رسمی نام باشگاه راه‌آهن هم نزدیک خواهد بود و صاحبان این باشگاه بالاخره تصمیم قطعی‌شان را گرفته‌اند. بدین ترتیب هیچ بعید نیست راه‌آهن از فصل بعد در رقابت‌های لیگ بر‌تر با نام سورینت که نام شرکتی است متعلق به صاحبان باشگاه به میدان برود.

جالب اینکه مقابل نام باشگاه نوشته شده: «نخستین باشگاه ورزشی ایران، تاسیس: ۱۳۱۶».

امانی قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن درباره بحث‌های مربوط به تغییر نام باشگاه راه‌آهن گفت: «در این زمینه سعی خواهد شد که قدمت و اعتبار راه‌‏آهن حفظ شود ولی دلیلی وجود ندارد که مالکان از امتیاز بهره‌مندی از نام تیم محروم شوند.»

وي افزود: «ما در این رابطه مطالعات زیادی کرده‌ایم و حتی نظرخواهی هم می‌کنیم. تلاش ما این است که نام راه‌آهن را به نحوی حفظ کنیم که هم تاریخ باشگاه مورد توجه قرار بگیرد و هم مالکان باشگاه از هزینه‌ای که می‌کنند بهره‌مند شوند. اینکه بعضی‌ها می‌گویند تعویض نام، اعتبار راه‏آهن را از بین می‌‏برد کاملا اشتباه است. اگر بخش خصوصی انگیزه نداشته باشد و به سراغ تیم‏‌ها نیاید، باشگاه‌ها با این وضع نابود می‌شوند. مگر بانک ملی، دارایی و غیره این طور نشدند؟ پس با در نظر گرفتن قدمت و حیثیت نام راه‏آهن، از نام مورد نظر مالکان نیز استفاده خواهد شد.»

 

http://media.jamnews.ir/Larg1/1391/12/13/IMG17392395.JPG

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)