مرجع خبری پرسپولیس : محل اردوي تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار با فولاد تغيير کرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا پرونده نیم فصل اول لیگ برتر بسته شود.

حاشیه‌های اردوی پرسپولیس قبل از بازی با فولاد خوزستان را در زیر می‌خوانید.

* بازیکنان پرسپولیس قرار بود اردوی خود را در هتل اوین برگزار کنند اما به دلیل اینکه متوجه شدند فولاد خوزستان نیز در هتل اوین جا رزرو کرده محل اردوی خود را تغییر دادند و به هتل آزادی رفتند. جالب این است فولادی‌ها نیز که متوجه شدند پرسپولیسی‌ها می‌خواهند به هتل اوین بروند جای خود را تغییر دادند و به هتل المپیک رفتند.

* شب گذشته قرار بود رویانیان به اردوی پرسپولیس برود اما به دلیل مشکلی که پیش آمده بود از بازیکنان و کادر فنی عذرخواهی کرد.

* پرسپولیسی‌ها شب گذشته در محل هتل ریکاوری سبکی را انجام دادند.

* شب گذشته جلسه آنالیز بازی فولاد برگزار شد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ترمیم تیم خود در خطوط مختلف با چند بازیکن از جمله هادی تامینی از سپاهان، مهرداد پولادی از مس کرمان و محمد محمدی از داماش مذاکراتی انجام دادند تا در صورت رضایت باشگاه‌های نام‌برده، این بازیکنان به پرسپولیس بپیوندند. به همین دلیل شب گذشته یکی از سوژه‌های صحبت بازیکنان در هتل درباره این بازیکنان بود.

* با اعلام پروین قرار است از روز شنبه 3 بازیکن خارجی در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کنند و مورد تست قرار گیرند.

* بازیکنانی که محروم هستند و یا در لیست پرسپولیس برای بازی امروز حضور ندارند، صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر تمرینات اختصاصی انجام خواهند داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)