پرسپولیس نیوز : جمال بلماضی سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در حالی این تیم را ترک کرد که آمار فوق العاده‌ای با این تیم قبل از رویارویی با پرسپولیس از خود بر جای گذاشته بود.

 تیم الدحیل قطر فصل گذشته با هدایت جمال بلماضی سرمربی الجزایری یک سال رویایی را پشت سر گذاشت و سه گانه فوتبال قطر را از آن خود کرد.

الدحیل در لیگ ستارگان قطر آماری فوق العاده داشت و یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت. الدحیل در ۲۲ بازی انجام داده در لیگ ستارگان قطر با ۱۹ پیروزی و ۳ مساوی و بدون شکست ۶۰ امتیاز کسب کرد و مقتدرانه قهرمان شد.

این تیم همچنین با کسب حداکثر امتیاز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرد و در مرحله یک هشتم نهایی با حذف العین به مرحله یک چهارم نهایی رسید تا حریف پرسپولیس شود.

این تیم با این آمار رویایی، حالا و در آستانه دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دستخوش تغییراتی شده است و نبیل معلول سرمربی تونس جای بالماضی را گرفته است. گفته می شود بالماضی گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال الجزایر است.

این اتفاق در تیم های رقیب پرسپولیس بی سابقه نیست. سال گذشته الاهلی عربستان هم حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی بود ولی قبل از رویارویی دو تیم و در همین فاصله تعطیلات مسابقات، الاهلی «سباستین گروس» سرمربی خود را برکنار کرد. جای گروس که عملکرد خوبی در الاهلی داشت، «سرگئی ربروف» اوکراینی آمد ولی الاهلی دیگر آن تیم قدرتمند همیشگی نبود و پرسپولیس توانست با غلبه بر این تیم، به جمع چهار تیم پایانی آسیا برسد.

باید دید آیا تغییر سرمربی در الدحیل هم باعث به هم ریختن انسجام تیم الدحیل می شود یا خیر؛ تیمی که یکی از برترین های لیگ قهرمانان آسیا در این فصل بوده است و برای صعود به مرحله نیمه نهایی، نماینده ایران را پیش رو دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)