کاشانی و دادکان در آستانه بازگشت به فوتبال

مرجع خبری پرسپولیس :  بالاخره محمود احمدی‏نژاد طی حکمی علی سعیدلو معاون اجرایی سابق خود را به سمت رئیس سازمان تربیت بدنی منصوب کرد.
حالا با توجه به عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی و مشکلات حاشیه‏ای پرسپولیس، استقلال و … به احتمال فراوان یکسری جابه‏جایی‏ها در فوتبال رخ خواهد داد.

علی کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل یکسری از مسایل که تنها خودش کاندیدا بود، به ریاست فدراسیون برگزیده شد و البته احمدی‏نژاد هم نگرانی و دلخوری شدید خود را از ناکامی تیم ملی در جام جهانی صراحتاً اعلام کرد و با این حساب، به احتمال فراوان یکی از دغدغه‏های اصلی سعیدلو، بحث تغییرات در فوتبال است. به نظر می‏رسد بحث حضور محمد دادکان در راس فدراسیون فوتبال جدی است.

حبیب کاشانی نیز یکی از مدیران موفقی بود که برای اولین بار پا به عرصه مدیریت ورزشی و باشگاهداری گذاشت. وی توانست بعد از چند سال ناکامی پرسپولیس در لیگ، این تیم را قهرمان کند و البته اختلاف علی آبادی با این مدیر موفق نیز باعث شد کاشانی عطای کار را به لقایش ببخشد. حالا گفته می‏شود با اصرار احمدی‏نژاد و نظر مثبت سعیدلو، وی به احتمال زیاد به پرسپولیس بازخواهد گشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)