پرسپولیس نیوز : رئیس جدید باشگاه الاهلی عربستان تاکید کرد که به دنبال جذب یک مربی خارجی بزرگ است و هدف او قهرمانی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا است.

به نقل از  العاجل، الاهلی یکی از تیم‌های سرشناس و قدرتمند عربستان به شمار می‌آید. این باشگاه سعودی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی هم گروه است و در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد و این احتمال وجود دارد که در دور بعد با تیم فوتبال پرسپولیس هم گروه شود.

ترکی آل شیخ، رئیس باشگاه الاهلی از ریاست این باشگاه استعفا داد و جای خود را به ماجد النفیعی داد. النفیعی، رئیس جدید الاهلی از تغییرات اساسی در این باشگاه خبر داد. او در نخستین اظهارنظر خود از آوردن یک مربی بزرگ و سرشناس خارجی به جای ربروف خبر داد و تاکید کرد که هدف اصلی تیمش قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است و  تیمی خواهد ساخت که توان قهرمانی در این رقابت بزرگ را داشته باشد.

تغییرات مدیریتی تنها مختص به باشگاه الاهلی نیست،‌ بلکه الاهلال هم روز گذشته (شنبه) رئیس جدید خود را انتخاب کرد و سامی الجابر، بازیکن سابق تیم‌ ‌ملی به عنوان رئیس جدید این باشگاه انتخاب شد.

هنوز تکلیف تیم های صدرنشین و دوم گروه های اول و سوم مشخص نشده و تیم اول گروه A که یکی از تیم های الاهلی عربستان یا الجزیره امارات است با تیم دوم گروه C که یکی از تیم های پرسپولیس یا السد است روبرو خواهد شد و تیم  دوم این گروه هم با تیم اول گروه پرسپولیس روبرو خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)