پرسپولیس نیوز : رئیس روابط بین‌الملل سازمان لیگ فوتبال ایران از تغییر زمان کنفرانس خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال پرسپولیس – الهلال خبر داد.

به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، محمد رضا کسرایی گفت: با توجه به اینکه قبلا برنامه کنفرانس مطبوعاتی را با ناظر بازی کنترل کرده بودیم و این موضوع به تایید ناظر و کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده بود و همچنین هفته پیش بر اساس تایید ناظر بازی، این برنامه را به اطلاع نمایندگان و مسئولان  الهلال و  فدراسیون فوتبال عربستان رسانده بودیم که به موقع در ایران حاضر شوند و با عنایت  به اینکه تیم الهلال عربستان به طور غیر رسمی اعلام کرده که فردا ساعت 14:30 وارد ایران می‌شود و به خاطر جلوگیری از بروز مشکلات آتی در بازی برگشت به همین دلیل جلسه هماهنگی در همان ساعت 11 برگزار شده، کنفرانس پرسپولیس راس ساعت 12 در تاریخ دوشنبه 28 اردیبهشت 94 در روابط عمومی سازمان لیگ و کنفرانس الهلال عربستان ساعت 18:30 تا 19 در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کسرایی ادامه داد: زمان تمرین تیم پرسپولیس ایران 17:30 تا 18:30 و زمان تمرین تیم الهلال عربستان ساعت 19 تا 20 فردا در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. حضور خبرنگاران در یک ربع اول تمرینات دو تیم برای پوشش رسانه‌ای آزاد است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)