دوشنبه 23 دی(12:30) 

مرجع خبری پرسپولیس : تغییر موضع مصطفوی پس از تودیع: کسی مرا مجبور به استعفا نکرد/ صد میلیون تومان گذاشتم و بدون بدهی رفتم

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که قبلا اعلام کرده بود برخی جریانات او را مجبور به استعفا کرده است، امروز در

 چرخشی قابل توجه خدا را گواه گرفت که کسی او را مجبور به جدایی از پرسپولیس نکرده است.

داریوش مصطفوی پس از برگزاری مراسم تودیع خود از باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: هر مدیری یک روز می آید و روزی می رود من هم به این موضوع واقفم اما دلم نمی خواست بدین صورت از پرسپولیس جدا شوم با این حال خوشحالم که به جای من فردی چون عباس انصاریفرد مدیریت پرسپولیس را برعهده می گیرد. مطمئنا او بهتر از من پرسپولیس را اداره خواهد کرد و همین مسئله جدایی از پرسپولیس را برای من آسان خواهد کرد.

وی فرصت حضور خود در پرسپولیس را کوتاه خواند و افزود: من فرصت کوتاهی برای اداره پرسپولیس داشتم و با این شرایط نتوانستم کار خاصی برای این باشگاه انجام دهم. امیدوارم نفراتی که در آینده مسئولیتهای باشگاه را برعهده می گیرند بتوانند به خوبی از عهده کار برآیند. خوشبختانه انصاریفرد مدیری پاک طینت است و می تواند باشگاه را به شرایط آرمانی خود برساند.

خبرنگاری از مصطفوی در خصوص مشکلاتش با اعضای هیئت مدیره سئوال کرد که وی در پاسخ گفت:

 من هیچ مشکلی با مدیران باشگاه پرسپولیس نداشتم . از شما هم می خواهم دیگر به گذشته برنگردید و نگاهتان به آینده باشد

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سازمان تربیت بدنی ، شخص آقای هدایتی و دیگر مسئولان باشگاه از هیچ کمکی به باشگاه دریغ نکردند و اینکه عنوان می شود هدایتی گفته اگرمصطفوی باشد من دیگر کمک مالی نمی کنم به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی وجود اختلاف سلیقه بین خود و حسین هدایتی را تایید کرد و گفت: بین ما اختلاف سلیقه وجود داشت اما ناسازگاری نبود.

مصطفوی پرسپولیس را تیمی مردمی خواند و برای این تیم آینده ای روشن متصور شد و افزود: خدا را گواه می گیرم که نه اعضای هیئت مدیره و نه سازمان تربیت بدنی مرا مجبور به جدایی از پرسپولیس نکردند، من خود در تاریخ هشتم دی ماه از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس استعفا دادم و در شب تاسوعا بر استعفای خود اصرار کرده و از باشگاه پرسپولیس جدا شدم. من بر جدایی از باشگاه پرسپولیس مصر بودم.

خبرنگاری از مصطفوی پرسید آیا در انتخاب انصاریفرد به عنوان مدیر عامل باشگاه، سازمان تربیت بدنی دخالتی داشته است؟ وی در پاسخ گفت: احساس نمی کنم سازمان تربیت بدنی در انتخاب انصاریفرد دخالتی داشته باشد و او با نظر اعضای هیئت مدیره برگزیده شده است.

وی خود را مدیری فوتبالی خواند که نمی تواند از این رشته ورزشی جدا باشد.

مصطفوی با تاکید بر این نکته افزود: من دوست دارم با فوتبال باشم. من با فوتبال به دنیا آمده ام و با فوتبال از دنیا خواهم رفت. فردی که بارها رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال شده و در فوتبال کشور به افتخارات متعددی دست یافته نمی تواند از فوتبال جدا باشد.

وی با تاکید دوباره بر اینکه در باشگاه پرسپولیس فرصت کافی در اختیارش قرار داده نشده است افزود: من به عنوان دبیر فدراسیون در سال 58 افتخار راه یابی به المپیک 1980 را کسب کردم . گرچه با تحریم این رقابتها از حضور در پیکارهای مسکو باز ماندیم . در سال 1990 باز هم به عنوان دبیر فدراسیون در کنار تیم ملی بودم که این تیم توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند. در سال 1996 رئیس فدراسیون بودم که تیم ملی در آن دوره توانست سوم آسیا شود و به خاطر از دست دادن فقط یک ضربه پنالتی از قهرمانی آسیا باز ماندیم. در 1998 رئیس فدراسیون بودم و تیم ملی توانست پس از 20 سال به جام جهانی راه یابد. دستیابی به این افتخارات برای یک مدیر افتخار کوچکی نیست و مدیری که به این افتخارات دست یافته نمی تواند فوتبال را رها کند.

مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس با ابراز تشکر از حبیب کاشانی افزود: باید از حبیب کاشانی هم تشکر کنیم که با قلب خود پرسپولیس را قهرمان لیگ ایران کرد. او مدیری کاردان بود اما در پایان مسابقات لیگ از باشگاه پرسپولیس خداحافظی کرد. جابجایی او و حضور او در باشگاه پرسپولیس نیز عمدی نبود همانطور که پیش تر هم گفته ام یک جابجایی ساده و طبیعی در سطح مدیریت باشگاه بود. من از این تغییرات و جابجایی ها ناراحت نمی شوم و آن را به فال نیک می گیرم.

مصطفوی در واکنش به اظهارات افرادی که او را مدیری استقلالی می خواندند که دلش با باشگاه پرسپولیس نیست گفت: چطور می شود یک مدیر دلش با یک باشگاه نباشد و مسئولیت آن باشگاه را قبول کند. من یک مدیر ملی هستم. مدیر ملی هر جا که باشد دلش برای آن مجموعه می تپد من هم از پرسپولیس جدا نبوده ام، دو سال برای این تیم بازی کردم و به عنوان قهرمانی ایران دست یافتم چطور می شود دلم با این باشگاه نباشد؟

وی در خصوص شایعه حضورش در کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال گفت: من از این جریانات بی خبرم و هیچ مذاکره ای با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال نداشته ام، تا هفته گذشته مدیر عامل پرسپولیس بوده ام اما امروز یک فرد فوتبالی هستم که مسولیتی در این باشگاه و فوتبال کشور را ندارد.

وی در خاتمه مدعی شد هیچ بدهی از خود در باشگاه پرسپولیس برجای نگذاشته است.

مصطفوی با تاکید بر این نکته افزود: من تنها مدیر عاملی هستم که نه تنها برای باشگاه بدهی برجای نگذاشته ام بلکه در حساب این باشگاه صد میلیون تومان نیز پول باقی گذاشته ام . من با کمک سازمان تربیت بدنی و آقای هدایتی بخش عمده ای از پول بازیکنان را نیز پرداخت کرده ام و هیچ بدهی ای از جانب من متوجه باشگاه پرسپولیس نشد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)