پرسپولیس نیوز: پیش از آغاز بازی در مراسمی جالب توجه از زحمات دوازده ساله سیدجلال حسینی درتیم ملی تقدیر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به او اهدا شد.سیامک نعمتی،‌ شایان مصلح و سروش رفیعی سه بازیکن تیم پرسپولیس بودند که در جایگاه ویژه حضور پیداکرده تا بازی پرسپولیس و ذوب آهن را تماشا کنند.

* به مناسبت خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی مراسمی قبل از آغاز بازی برای این بازیکن برگزار شد و هدایایی به رسم یادبود به سیدجلال تقدیم شد.

* بازیکنان دو تیم در اقدامی جالب توجه با ساختن یک تونل کاپیتان تیم پرسپولیس را برای گرفتن هدیه خود همراهی کردند.

* سیدجلال حسینی در مراسم تقدیر از او دست برانکو سرمربی پرسپولیس را بالا برد و از او تقدیر کرد.

* طرح موزائیکی هواداران پرسپولیس با شماره ۴ به نام سیدجلال حسینی در ورزشگاه آزادی انجام شد.

* محسن ربیع‌خواه، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا و… از بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت ذوب آهن رفته و با منصوریان خوش و بش کردند.

* محسن مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و با کلیه مربیان و بازیکنان این تیم دیدار داشت.

* افشین پیروانی و مهرداد میناوند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و مورد استقبال هواداران و مسئولان حاضر در ورزشگاه آزادی قرار گرفتند.

* زمانی که بازی شروع شده بود، کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به سمت علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن رفت و با او خوش و بش گرمی داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)