پرسپولیس نیوز: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، ضمن دعوت از مردم برای رعایت مسایل بهداشتی و مراقبت از خود، از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی تقدیر و با خانواده‌های داغ دیده ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است:

ما مردم ایران همه در کنار هم این شرایط سخت که بسیاری کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است را پشت سر خواهیم گذاشت.

همچنین وظیفه خود می‌دانیم همان گونه که مقام معظم رهبری به درستی فرمودند از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خانواده‌های ایشان که برای کمک به همنوعان، خود را در معرض خطر بیماری قرار داده‌اند در حالی که همه از آن می‌گریزند، با تمام وجود تقدیر و تشکر کنیم.

بی‌تردید نمی‌توان برای آن‌چه این عزیزان انجام می‌دهند، قدر و قیمتی تعیین کرد. از خداوند متعال می‌خواهیم که همه آن‌ها، مردم ایران و همه مردم جهان را از بلایا به ویژه این بیماری در امان نگه دارد.

باشگاه پرسپولیس، ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغ دیده که در پی شیوع بیماری کرونا عزیزان خود را از دست داده‌اند، این ضایعه را به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گوید و برای افراد مبتلا شده به این بیماری سلامتی و بهبودی کامل را آرزو می‌کند.

همچنین یاد می‌کنیم از پرستار عزیز، زنده یاد خانم نرجس خانعلی زاده که به جهت عوارض ناشی از خدمت رسانی به بیماران‌، جان شیرین خویش را تقدیم مردم کشورش کرد و گرامی می‌داریم یاد و خاطره سرکار خانم الهه شیخی فوتبالیست قمی تیم ملی را که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

از مردم عزیز ایران و هواداران میلیونی پرسپولیس می‌خواهیم در این شرایط به دقت توصیه‌های پزشکی و بهداشتی که از مراجع رسمی دریافت می‌کنند را به کار بندند و نهایت مراقبت را از خود و نزدیکان‌شان را داشته باشند.

رعایت مسایل بهداشتی، کم کردن مراودات تا حد امکان و دیگر توصیه‌های صورت گرفته، راهی برای مواجهه کمتر با این بیماری است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)