خبرگزاری پرسپولیس :   در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک 2012 لندن، رئیس مجلس شورای اسلامی از احسان حدادی پرتابگر ملی پوش باشگاه پرسپولیس تقدیر کرد.

احسان حدادی نایب قهرمان المپیک 2012 لندن و عضو باشگاه پرسپولیس در مراسم تجلیل از مدال آوران حضور یافت و مورد تقدیر رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

رييس مجلس شوراي اسلامي در این مراسم اظهار داشت: افتخارآفريني ورزشكاران در المپيك لندن باعث تقويت روحيه ملي در سراسر كشور شد و اين افتخارآفريني‌ها همه ملت را خشنود كرد.

علي لاريجاني در ديدار با جمعي از مدال‌آوران المپيك 2012 لندن تصریح کرد: همت ورزشكاران كه همراه با دعاي مردم باعث افتخارآفريني بي‌نظيري در المپيك شد، علاوه بر تقويت روحيه ملي و افزايش منزلت ايران از چند جهت تاثيرگذار بوده است.

وي افزود: افتخارآفريني بي‌نظير ورزشكاران ايراني در المپيك لندن نشان داد كه اگر جوانان ايران اسلامي تلاش و همت خود را معطوف كنند، مي‌توانند برتري‌هايي را در سطح جهاني خلق نمايند و اين اتفاق براي جواناني كه در اين مسير گام برداشته‌اند يك نويد خوب بود و روحيه تلاش را در آنان زنده كرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: ورزشكاران ملي براي جوانان ما يك الگو هستند و لازم است از جهت آرامش روحي و معيشتي در وضع مناسبي باشند و بنده در جلسات متعددي كه با وزير ورزش داشتم، متذكر شدم كه اگر شما در دولت مي‌توانيد مشكلات ورزشكاران، نظير مشكلات معيشتي و مسائل مرتبط با خدمت سربازي آنها را مرتفع كنيد، اين كار را انجام دهيد و اگر به لايحه‌اي نيز براي اين كار نياز است، آن را به مجلس ارائه كنيد تا مجلس مشكلات آنان را حل كند.

علي لاريجاني در ادامه افزود: مجلس و فراكسيون ورزش مسائل ورزش را با حساسيت و به طور فعال دنبال مي‌كند و زحمات زيادي نيز در اين عرصه انجام داده است، ضمن آنكه از مسوولان و روساي فدراسيون‌ها كه در اين افتخارآفريني تاريخي موثر هستند، سپاسگزارم.

در بخش پاياني اين نشست؛ رئيس مجلس شوراي اسلامي از ورزشكاران مدال‌آور، مربيان و روساي فدراسيون‌ها و يكي از ورزشكاران رشته تيراندازي كه موفق شد براي اولين بار به عنوان يك بانوي ورزشكار ايراني رتبه ششم را در المپيك كسب كند، با اهدای لوح و تابلوفرش تقدير كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)