پرسپولیس نیوز : با خرید بلیت‌های دیدار پرسپولیس و النصر عربستان توسط حسین هدایتی، حضور هواداران در این دیدار رایگان خواهد بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حسین هدایتی رئیس شرکت استیل آذین ایرانیان که در ماه‌های اخیر نیز با پرداخت هزینه پرواز چارتر به ازبکستان و عربستان و پرداخت پاداش به سرخپوشان پس از برتری در بازی مقابل لخویا و بنیادکار حمایت خود را از تیم پرسپولیس اعلام داشته است، عصر امروز در پی گفتگوی تلفنی با محمد حسین نژاد فلاح آمادگی خود برای خرید تمامی بلیت‌های دیدار برگشت پرسپولیس و النصر عربستان را اعلام کرد.

بر این اساس، تماشای دیدار پرسپولیس و النصر که در سرنوشت صعود سرخپوشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تاثیر زیادی دارد، رایگان خواهد بود.

محمد حسین نژاد فلاح در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک سال نو و تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) به هدایتی، از اقدامات و تلاش‌های وی برای کمک به پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود هواداران پرسپولیس در این بازی، حضور پرشور و پررنگی در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

نژاد فلاح از این اقدام هدایتی تشکر ویژه کرده و تاکید کرد حضور و حمایت همه جانبه هواداران در ادامه رقابت‌های فصل جاری و بویژه لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت‌های تیم پرسپولیس داشته باشد.

حسین هدایتی خبر خرید تمامی بلیت‌های دیدار پرسپولیس و النصر و رایگان بودن حضور هواداران در این بازی سرنوشت ساز را در صفحه شخصی خود دقایقی پیش اعلام کرده است.

نژادفلاح در این باره گفت: اهمیت نتیجه دیدار خانگی پرسپولیس و النصر و تاثیر حضور هر چه بیشتر هواداران در این دیدار ما را بر آن داشت تا رایزنی‌هایی برای حضور پررنگ‌تر هواداران در استادیوم آزادی داشته باشیم و در همین راستا در گفتگویی که با آقای هدایتی داشتم، ایشان آمادگی خود را برای خرید بلیت‌های بازی اعلام داشتند و با توجه به این اقدام، امیدواریم شاهد حضور هر چه با شکوه‌تر هواداران در استادیوم و پر شدن سکوها باشیم. به طور حتم حمایت پر شور هواداران می‌تواند تاثیر ویژه‌ای در برد پرسپولیس و فراهم شدن مقدمات صعود به مرحله بعد داشته باشد. شخصا از آقای هدایتی تشکر می‌کنم و امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران شاهد برتری تیم محبوب پرسپولیس در بازی سرنوشت ساز مقابل النصر عربستان باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)