پرسپولیس نیوز: هواداران سیستانی و بلوچستانی که برای تماشای دربی و تقدیر از باشگاه پرسپولیس به تهران سفر کرده بودند، ضمن حضور در مجموعه شهید درفشی‌فر، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند و از اعضای تیم برای همراهی با سیل زدگان تشکر کردند.

تعدادی از هواداران سیستانی و بلوچستانی که با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شده بودند، روز پنجشنبه بعد از تماشای دربی در تهران ماندند و دیروز در مجموعه ورزشی شهید درفشی فر محل جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان جنوب شرق ایران حضور پیدا کردند.

اعضای این گروه با هماهنگی روابط عمومی باشگاه و کانون هواداران پرسپولیس در این برنامه حضور پیدا کردند و با عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران باشگاه نیز دیدار و گفتگو داشتند.

این هواداران سیستانی و بلوچستانی که از روستایی به نام «کُلانی» به تهران آمده بودند قبل از سفر به تهران تاکید داشتند که می‌خواهند با نشان دادن پارچه نوشته‌ای به نمایندگی از مردم سیستان و بلوچستان به دلیل ابراز همدردی و تلاش برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها تقدیر و تشکر کنند.

آنها در نهایت با حضور در مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و با هماهنگی باشگاه و کانون هواداران، عهده‌دار انتقال بخشی از کمک‌های گردآوری شده در مجموعه درفشی‌فر شدند.

این هواداران امروز هم با هماهنگی قبلی، در آخرین تمرین قبل از سفر پرسپولیس به قطر حضور پیدا کردند و از رفتار مسوولانه اعضای تیم و مشارکت و فراخوان آنها در طرح جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان تشکر و قدردانی کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)