مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس از تلاش های سفارتخانه ایران در دوحه که در جهت آماده سازی کلیه امکانات برای نماینده فوتبال ایران در اردوی قطر و همچنین برقراری دیپلماسی ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

 

باشگاه پرسپولیس از سفیران ایران در قطر و عربستان تقدیر و تشکر کرد.

 

باشگاه پرسپولیس از کوشش های جناب آقای عبدالله سهرابی، سفیر محترم ایران در قطر، برای همکاریی که برای آماده سازی تیم در اردوی دوحه و همچنین فعالیت های صورت گرفته در خصوص بالا بردن دیپلماسی ورزشی بین دو کشور در جریان ملاقات مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و رئیس فدراسیون فوتبال قطر انجام دادند، تشکر می کند.

 

غریب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت های مطرح شده در جلسه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال قطر گفت: در این ملاقات که آقای رویانیان به همراه تعدادی از مدیران باشگاه با آقای محمد بن خلیفه آل ثانی داشتند، درباره زمینه های مختلف همکاری در زمینه فوتبال بحث و تبادل نظر شد که حاصل آن توافق هایی بود. از جمله مواردی که به طور جدی درباره آن صحبت شد، در این سفر، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس موضوع تاسیس مدرسه فوتبال ایرانیان در قطر را دنبال کرد که این موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص، گفت: جا دارد از زحمات سفارت ایران در عربستان بویژه از پیگیری ها و دلسوزی های شخص جناب سفیر آقای سید جواد رسولی محلاتی تقدیر کنم که در مدت زمان اقامت اعضای تیم در ریاض تمام هم و غم خود را برای ایجاد فضای مناسب گذاشتند و با تلاش های ایشان هیچ مشکلی در ورود تیم پرسپولیس به ریاض و همین طور اقامت و برگشت تیم پیش نیامد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)