مجتبي تقوي مي‌گويد حاضر است تعطيلي‌هاي ليگ بيشتر باشد، اما تيم ملي به جام جهاني صعود كند.

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال سايپا در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل پرسپوليس، اظهار كرد: پرسپوليس تيمي بسيار پر مهره و قدرتمند است. اصلا موافق اين نيستم كه الان زمان باختن پرسپوليس است. اين تيم تا الان امتيازهايي كه بايد مي‌داده را از دست داده و ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد. به همين خاطر آنها جلوي ما قدرتمندتر از قبل ظاهر خواهند شد.

مجتبي تقوي افزود: در اين چند هفته‌ حساسيت روي بازيكنان و كادر فني پرسپوليس زياد بوده و آنها قطعا با بهترين كيفيت خود برابر ما ظاهر خواهند شد، اميدوارم كه فردا بازي خوبي انجام دهيم. بازيكنان جوان ما مقابل پرسپوليس آزمون سختي دارند. ان‌شاءالله به روند موفقيت آميز خود ادامه خواهيم داد.

وي با اشاره به اين كه از نتايج سايپا تا اين هفته‌ از ليگ راضي است، گفت: به نظر خودم عملكردمان خوب بوده است و روند مثبتي داشته‌ايم. تا الان از تيم‌هاي موفق ليگ بوده ايم و فراز و نشيب زيادي نداشتيم. در نيمه دوم بازي مقابل ذوب آهن يك تيم رويايي بوديم و اگر چند دقيقه ديگر بازي ادامه پيدا مي‌كرد گل مساوي را هم زده بوديم.

سرمربي سايپا با بيان اين كه قصد داريم در اين فصل تيم را به مقام و منزلتي كه در سال‌هاي قبل داشت، برسانيم، گفت: فردا (سه‌شنبه) هم مثل بازي‌هاي قبل براي سه امتياز به ميدان مي رويم. حق نداريم زمان را از دست دهيم و با تركيبي از بازيكنان جوان و با تجربه اي كه در اختيار داريم با روحيه اي بالا به مصاف پرسپوليس خواهيم رفت.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا سايپا نمي‌تواند بازي‌هاي خانگي خود را مقابل پرسپوليس و استقلال در كرج برگزار كند؟ گفت: من واقعا متاسفم، چرا كه مجموعه ورزشي ما در كرج اين قابليت را دارد كه بازي‌هاي پرتماشاگر را ميزباني كند. ما بايد مردم را در اولويت قرار دهيم. فردا ما ميزبان نيستيم، اما اميدواريم كه ورزشگاهي براي برگزاري بازي انتخاب شود كه مردم در آن راحت‌تر باشند.

يكي از خبرنگاران از تقوي پرسيد اين بحث وجود دارد كه شما با جادوگري برخي بازي‌هايتان را مي‌بريد، آيا اين گونه است كه وي در پاسخ گفت: اتفاقا براي ما نتايجي كه نمي گيريم غير طبيعي است. ما در دو بازي از سه ديداري كه باختيم حقمان شكست نبود. خوشبختانه همه مي‌گويند تيم شما خوب مي‌كند نه اين كه بگويند خوب نتيجه‌ مي‌گيرد. امسال هم آنقدر كه خوب بازي كرديم، خوب نتيجه‌ نگرفتيم.

وي افزود: درباره اين تهمتي كه به من مي‌زنند يك حق شخصي و يك حق تيمي وجود دارد من از حق خودم مي‌گذرم و اين موضوع را به خدا واگذار مي‌كنم، اما درباره حق تيمي هم آن را به شركت فرهنگي ـ ورزشي سايپا واگذار مي‌كنم كه آنقدر آدم هاي بزرگ آنجا هستند كه اگر فردي چنين افكاري داشته باشد به او اجازه نفس كشيدن هم نمي‌دهد چه برسد به اين كه مسئوليت داشته باشد. ضمن اين كه بي‌احترامي به بازيكنان جوان و مجموعه زحمتكش سايپا پسنديده نيست. متاسفانه من نديدم كه كسي سر تمرين‌هاي ما بيايد و ببيند كه ما چگونه تمرين مي‌‌كنيم. فقط بايد به ما بگويند كه با جادو مي‌بريد.

تقوي در ادامه گفت: من به لحاظ فني در كارم مثل يك ديكتاتور هستم و به بازيكنانم زياد سخت گيري مي‌كنم مثلا در تعطيلي‌هاي ليگ همه تيم‌ها چهارـ پنج روز تمرين خود را تعطيل مي‌كنند، اما ما حداكثر دو روز به بازيكنان استراحت مي‌دهيم. افتخار مي‌كنم كه امسال سايپاي‌ترين كادر فني تاريخ سايپا در تيم مشغول به كار است و خوشحالم كه در كنار جلال بشرزاد و امير افتخاري كه هر دو كاپيتان من بوده‌اند كار مي‌كنم. من درباره موضوع جادوگري سياست سكوت را در پيش مي گيرم و باقي مسايل را به باشگاه واگذار مي‌كنم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در ادامه درباره تعطيلي‌هاي زياد ليگ پيش از بازي‌هاي تيم ملي هم گفت: من حاضرم تعطيلي‌هاي ليگ خيلي بيشتر از اين باشد، اما تيم ملي به جام جهاني صعود كند. مطمئنم با صعود تيم ملي مردم انرژي خواهند گرفت، همان طور كه با صعود نوجوانان به جام جهاني اين اتفاق افتاد. الان زمان بحث و انتقاد از تيم ملي نيست. بايد صبورتر باشيم. اين نوع انتقادها فقط رقيبان ما مثل كره جنوبي و ازبكستان را خوشحال مي‌كند. طبيعي است كه تعطيلي هاي زياد ليگ به همه باشگاه‌ها ضربه مي زند، اما ما از منافع شخصي خودمان به خاطر تيم ملي مي‌گذريم و اميدواريم كه ايران به جام جهاني صعود كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)